love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

به حداقل رساندن هزینه تعمیر یخچال و فریزر

 

یخچال شکسته می تواند ویرانی به بار آورد و مصرف کنندگان را مجبور کند راهی برای ذخیره ایمن مواد فاسدشدنی در حالی که منتظر تعمیرات هستند پیدا کنند. با این حال ، برای بسیاری از مصرف کنندگان ، بزرگترین نگرانی هزینه بالقوه تعمیر یخچال است. از آنجا که میانگین قبض تعمیر یخچال در منطقه خلیج بیش از 300 دلار است ، این یک نگرانی قابل درک است. خوشبختانه ، چند مرحله وجود دارد که مصرف کنندگان می توانند هزینه تعمیر یخچال را در سان فرانسیسکو به حداقل برسانند.

اغلب ، خرابی یخچال و فریزر در واقع به دلیل شل بودن دوشاخه های برقی و سایر مشکلات به راحتی برطرف می شود. اگر یخچال شما به درستی خنک نمی شود ، دوباره بررسی کنید که دوشاخه ها در پریزهای برق محکم قرار دارند. بررسی کنید که درهای یخچال و فریزر به طور کامل بسته شده باشند و یک یا دو ساعت به یخچال خود فرصت دهید تا پس از بارگیری مقدار زیادی غذای جدید به دمای مطلوب خود برسد. به سادگی با انجام این مراحل کوچک می توانید به طور کلی از تماس با تعمیر اجتناب کنید.

یخچال خود را به راحتی در اختیار تکنسین تعمیر قرار دهید. فضاهای تنگ که نیاز به زمان بیشتری برای حرکت دارند ممکن است هزینه تعمیر شما را افزایش دهند ، بنابراین در صورت امکان یخچال ها را از نقاط تنگ بیرون بکشید.

گارانتی یخچال خود را بررسی کنید تا مشخص کنید که آیا هر یک از سیستم ها یا قطعات آن تحت پوشش سازنده است. در این صورت ، ابتدا با سازنده تماس بگیرید تا یک تکنسین تعمیر مجاز را پیدا کنید.

همه شرکتهای تعمیر لوازم خانگی کالیفرنیا ملزم به ارائه برآورد کتبی از هزینه های تعمیر هستند ، اما همه شرکتها برآورد اولیه قابل اعتماد ارائه نمی دهند. به دنبال شرکتی باشید که به دلیل برآورد دقیق و منصفانه هزینه تعمیرات یخچال شناخته شده است.

 

 

  • ۰۰/۰۶/۰۸
  • TERMINATOR SE

نظرات (۲)

111111111111111111111111

http://forum.p30world.com/forumdisplay.php?f=549

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی