love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

اجاق گاز در حال تبدیل شدن به یک وسیله محبوب در خانه های مدرن به دلیل مزایای بسیار. آنها به سرعت گرم می شوند و غذا را سریعتر می پزند ، برای کباب کردن و سیر کردن همه کاره هستند و کنترل دما آسان تر است. برخلاف اجاق های برقی ، برای کار با گاز ، نیاز به توجه بیشتری است. تمیز کردن و نگهداری صحیح اجاق گاز به شما کمک می کند تا از تعمیر لوازم خانگی اجاق گاز در کلگری جلوگیری کرده و به کارایی مثر آن کمک کنید. در اینجا برخی از نکات مهم در مورد نگهداری اجاق گاز آورده شده است. برای تعمیر آنها باید به شرکتهای ارائه دهنده تعمیر لوازم خانگی مراجعه کرد.

 

اجاق گاز خود را مرتبا تمیز کنید

اگر روزانه از اجاق گاز خود استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هر روز پس از خنک شدن مشعل ها ، سطح آن را سریع پاک کنید. رنده را برداشته و سطح را با یک محلول تمیز کننده ملایم پاک کنید. گرچه نیازی به انجام تمیزکاری عمیق هر روز ندارید ، اما مهم است که فوراً نشت یا ریخت و پاش را از بین ببرید ، بنابراین سخت نمی شود. کاهش میزان اسکراب سخت باعث جلوگیری از خراش و تمیز کردن ساینده بعداً روی سطح می شود. هربار که هر قطعه را تمیز می کنید ، هر ماه یک بار یک تمیز کردن عمیق انجام دهید 

Gas stove service
از محصولات تمیز کننده ملایم استفاده کنید


مواد شیمیایی خشن می تواند سطح اجاق گاز را اچ کند و به عناصر گاز آسیب برساند. ما توصیه می کنیم از یک محلول ساده آب گرم ، صابون ظرف و یک پارچه یا اسکرابر ملایم استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پارچه را کاملاً خیس نکنید زیرا نمی خواهید حوضچه های آب را روی اجاق گاز خود بگذارید که به داخل اجزای آن نفوذ کند.

مشعل ها و کلاهک های مشعل را خیس کنید
یک مسئله مشترک در مورد کار نکردن اجاق های گاز این است که کانال های مشعل آوار جمع کرده اند. این یکی از مهمترین دلایلی است که صاحبان خانه خواستار سرویس اجاق گاز در کلگری هستند. باید کانال های مشعل را تمیز نگه دارید ، زیرا مسدود شدن از توزیع یکنواخت گاز جلوگیری می کند. برای این کار ، درپوش مشعل را بردارید ، و سر مشعل ها را از آن جدا کرده و آنها را در مخلوط آب گرم و سرکه خیس کنید. برای تمیز کردن کانال های مشعل هرگز از خلال دندان یا هر چوب چوبی استفاده نکنید. اگر بقایای لجبازی در سر مشعل گیر کرده است ، یک تمیز کننده نی یا مسواک بگیرید تا در کانال های فلزی کوچک قرار گیرد.

اجزای مشعل را به مدت 20 دقیقه خیس کرده ، مالش دهید و قبل از قرار دادن دوباره آنها روی اجاق گاز ، بگذارید خشک شوند. توصیه می کنیم حداقل یک بار در ماه این کار را انجام دهید.

رنده را تمیز نگه دارید


اکثر اجاق های گاز دارای یک مشبک بزرگ لعابی بر روی اجاق گاز هستند ، در حالی که برخی از آنها دارای مشبکهای ریز کوچکتر هستند. این گریت ها معمولاً مقدار زیادی نشت و روغن می گیرند و مهم این است که حداقل یک بار در هفته یک اسکراب خوب به آنها بدهید تا از تجمع جلوگیری کند. قبل از استفاده از اسفنج یا اسکرابر ، رنده ها را حدود 30 دقیقه در آب گرم و صابون خیس کنید تا تمام بقایای جمع شده از بین برود. قبل از قرار دادن مجدد مشبکها روی اجاق گاز ، بگذارید تا خشک و خشک شوند.

 

نکته آخر اینکه اگر متوجه مشکلی در اجاق گاز خود مانند روشن نشدن مشعل شدید ، بلافاصله برای تعمیر لوازم اجاق گاز شیشه برنامه ریزی کنید. برای جلوگیری از جایگزینی پرهزینه در جاده ها ، می خواهید در اسرع وقت این مسئله را اصلاح کنید.

  • ۰۰/۰۴/۱۶
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی