love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر یخچال

 

 

 

امروزه شرکت های تولید کننده یخچال‌ها، از خدمات فروش بسیار ضعیفی برخوردار هستند و همین امر سبب شده است تا شرکت های خدماتی در حوزه خدمات پس از فروش برای برند های مختلف در حال شکل گیری و تاسیس باشند که از این طریق اقدام به تعمیر یخچال در سراسر کشور نمایند. 

توجه داشته باشید که شرکت ما در حوزه تعمیرات وسایل خانگی از جمله لوازم برقی تجربه بسیار بی نظیری را دارد به طوری که از مهمترین این خدمات می توان به تعمیر یخچال شاره کرد و شما می توانید با کسب اطلاعات در زمینه راه ها و اصول نگهداری از یخچال خود، نیاز به تعمیر آن را تا حتی‌الامکان کاهش دهید. از مهمترین راه های نگهداری از یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما کویل های کندانسور را در سال دوبار تمیز کنید.
  • داخل یخچال را به شکل مرتب تمیز نگه داشته و از یخ زدگی بسیار شدید آن جلوگیری لازم را بعمل آورید.
  • حتما دستگاه تصفیه آب و یخ ساز را حتما به شکل دوره ای در آورده و آن را تمیز کنید.
  • توجه داشته باشید که سطح قرارگیری یخچال با زمین بسیار مسطح و یکسان باشد.
  • شما نیز می توانید با در نظر گرفتن هر یک از مهمترین این نکات عمر مفید یخچال مورد نظرتان را افزایش داده و به مدت طولانی از یخچال خود استفاده  نمایید.

توجه داشته باشید که تعمیر یخچال نیاز به یک سری از نکات دارد که هر تعمیرکاری بایستی به این نکات توجه ویژه ای را داشته باشد. از مهمترین نکات مورد توجه در تعمیر انواع یخچال ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما از افراد و تعمیرکاران با تجربه در این زمینه استفاده کنید تا اینکه بتوانند به بهترین شکل ممکن یخچال شما را مورد تعمیر قرار دهند.
  • حتما به توصیه های ارائه شده از سوی تعمیرکاران توجه لازم را داشته باشید و آنها را جدی بگیرید.رررر
  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

 

وقتی صحبت از آب می شود ، مردم ترجیحات خود را دارند. برخی از مردم آب بطری را بیشتر از آب لوله کشی ترجیح می دهند زیرا فکر می کنند سالم تر است ، در حالی که برخی دیگر معتقدند که آب لوله کشی بهتر است زیرا ارزان تر است. اگر شما هم می پرسید کدام یک بهتر است ، آب بطری در مقابل آب لوله کشی ، سپس بخوانید. ما سعی کرده ایم منطقی در مورد استفاده و عدم استفاده از هر دو پیدا کنیم زیرا پاسخ درستی برای این س thereال وجود ندارد.

 

آب بطری به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. انجمن بین المللی آب بطری ، حدود 13 میلیارد گالن آب بطری در سال 2016 تولید شد. این تعداد در چند سال گذشته افزایش یافته بود زیرا بیشتر مردم هر روز استفاده از آب بطری را ترجیح می دهند.

 

بسیاری از آمریکایی ها هنوز تأمین آب لوله کشی شهری را ترجیح می دهند. آنها آن را منبع اصلی آب آشامیدنی خود می دانند. کارشناسان معتقدند که استفاده از آب لوله کشی باید بیشتر اوقات بر آب بطری ترجیح داده شود. آنها فکر می کنند که آب خالص ناشی از شیر یا سیستم اسمز معکوس که در خانه نصب شده است باید اولین ترجیح شما باشد. شما باید از آب بطری فقط در مواقع اضطراری زمانی استفاده کنید که مقامات می گویند به آب لوله کشی اعتماد نکنید زیرا ممکن است آلوده باشد.

 

مزایا و معایب آب بطری

 

طرفداران

 

انتخاب آب بطری مزایای زیادی دارد. برخی از آنها در اینجا ذکر شده است.

استفاده از آب بطری در مواقع ضروری توصیه می شود.

این به راحتی در دسترس است بنابراین می توانید در صورت تمایل آن را از فروشگاه نزدیک خود یا به صورت آنلاین خریداری کنید.

می توانید آن را برای استفاده اضطراری انبار کنید.

بسیار قابل حمل است بنابراین می توانید آن را در هر مکانی که نیاز دارید حمل کنید.

بسته بندی مهر و موم شده اطمینان می دهد که حداقل احتمال آلودگی وجود دارد.

افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند می توانند به آب بطری وابسته باشند اگر آب لوله دارای هرگونه ناخالصی باشد.

منفی

 

هر زمان که از آب بطری استفاده می کنید و می ریزید ، تأثیر منفی روی محیط زیست ایجاد می کنید.

تولید آب بطری یکبار مصرف نیز دارای مواد شیمیایی است که ممکن است پیامدهای منفی برای سلامتی داشته باشد.

گاهی اوقات کیفیت آب بطری می تواند مشکوک باشد زیرا هیچ برنامه آزمایش اجباری در آن وجود ندارد.

انرژی بیشتری برای تولید ، توزیع و عرضه آب بطری مصرف می شود.

این یک گزینه گرانتر از آب لوله کشی است ، بنابراین بسیاری از مردم توان خرید آن را ندارند.

آب بطری ماندگاری دارد و می تواند خراب شود. بنابراین ، نمی توانید آن را برای مدت طولانی ذخیره کنید.

تفاوت تغذیه ای

 

اکثر ما معتقدیم که هیچ تفاوت تغذیه ای بین آب لوله کشی و آب بطری وجود ندارد. حقیقت متفاوت است. برخی از آب های بطری ممکن است شامل ویتامین ها و الکترولیت هایی مانند سدیم ، منیزیم ، کلسیم و آمینو اسیدها باشد.

 

تفاوت سلامت

 

آب لوله کشی در بیشتر مواقع ایمن است ، به لطف قانون آب آشامیدنی ایمن در 1974 تصویب شد. به لطف این قانون ، قانون فدرال در حال حاضر نقش کلیدی در حفاظت از کیفیت آب که از طریق شیر شما وارد می شود ، ایفا می کند. سازمان حفاظت از محیط زیست مجاز است "استانداردهای ملی آب آشامیدنی را برای محافظت در برابر اثرات سلامتی ناشی از قرار گرفتن در معرض آلودگی های طبیعی و مصنوعی" که در سیستم های آب عمومی وجود دارد ، تعیین کند. بر بیش از 150،000 سیستم آب عمومی در سراسر ایالات متحده نظارت دارد که معمولاً به بیش از 300 میلیون نفر خدمات می دهد.

 

با گذشت زمان ، این قانون معنای خود را از دست می دهد زیرا زیرساخت ها در ایالات متحده در حال پیر شدن است و شبکه قدیمی لوله ها و اتصالات باعث می شود کیفیت آب به آلودگی ها آسان شود. بلایای طبیعی همچنین می تواند منابع عمومی آب را کمتر قابل اعتماد کند. در چنین شرایطی ، مردم باید از آب بطری استفاده کنند.

 

آب لوله کشی همچنین دارای فلوراید است که منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی مانند سرطان ، مشکلات کلیوی ، آرتریت و غیره می شود.

 

مزایا و معایب آب لوله کشی

 

معمولاً شهرداری ها آب لوله کشی را تأمین می کنند. این منبع از منابع آب شیرین مانند رودخانه ها ، دریاچه ها و غیره است. در اینجا مزایا و معایب استفاده از آن وجود دارد.

 

طرفداران

 

استفاده از آب لوله کشی راحت است. فقط می توانید شیر آب را باز کرده و آب را مصرف کنید.

هزینه آب لوله کشی بسیار پایین است.

منفی

 

ممکن است آب شیر همیشه خالص نباشد.

شما باید کیفیت را هر از گاهی آزمایش کنید.

برخی از افراد طعم آب لوله کشی را دوست ندارند زیرا عناصری مانند کلر به آن اضافه می شود.

کدام بهتر است: شیر آب یا آب بطری

 

در اینجا هیچ برنده مشخصی وجود ندارد. شما باید از ذهن و منطق خود برای اطمینان از سالم و خالص بودن آب مصرفی خود استفاده کنید. شما می توانید بیشتر اوقات به آب لوله کشی وابسته باشید و هنگام سفر به آب بطری تغییر دهید ، یا در منطقه شما وضعیت اضطراری آب وجود دارد.

 

راه حل ساده

 

یک راه حل ساده برای اطمینان از نوشیدن روزانه آب خالص ، استفاده از دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است. این اطمینان می دهد که شما آب خالص ، بدون آلودگی ، بی مزه ، بی رنگ و بدون بو دریافت می کنید که همیشه خالص خواهد بود.

 

AMPAC USA دارای طیف گسترده ای از سیستم های اسمز معکوس است که به طور خاص برای رفع نیازهای مسکن ساخته شده است. کارشناسان این سیستم ها را در AMPAC با تجربه بیش از 30 سال طراحی می کنند. هر سیستم در خط R.O.idential RO مبتنی بر اسمز معکوس پیشرفته است ، که یک فناوری اثبات شده برای از بین بردن 99 درصد آلودگی ها است. طیف وسیعی از محصولات راه حل هایی برای آب سخت ، منابع شور ، چاه و آب دریا ارائه می دهد. همچنین ارائه می دهد

https://www.repairsidebyside.com/category/3

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

وضعیت آب در کالیفرنیا از کنترل خارج شده است. این ایالت بار دیگر دچار خشکسالی شده است و همه ساکنان آن را احساس می کنند. از مردم خواسته می شود مصرف آب خود را کاهش داده و به صرفه جویی در مصرف آب کمک کنند. اگر شما نیز نگران خشکسالی هستید و می خواهید به صرفه جویی در مصرف آب کمک کنید ، ادامه مطلب را بخوانید. در اینجا چند نکته مفید در مورد نحوه صرفه جویی در آب در طول خشکسالی کالیفرنیا آمده است.

چمنزار خود را کمتر آبیاری کنید
چمنزارها آب زیادی مصرف می کنند. بنابراین ، وقت آن است که چمن خود را بکشید یا آب آن را کمتر آبیاری کنید. هرچه بیشتر در چمن صرفه جویی کنید ، آب بیشتری برای اهداف دیگر مانند دوش ، آشپزی ، مسواک زدن و سایر موارد شخصی در دسترس خواهد بود.

گیاهان غیر بومی پرورش ندهید
اگر نیاز به رشد گیاهان دارید ، مطمئن شوید که گیاهان غیر بومی را با گیاهان بومی جایگزین می کنید. گیاهانی که متعلق به کالیفرنیای جنوبی نیستند بیشتر از گیاهان بومی که در اینجا رشد می کنند آب بیشتری مصرف می کنند. گیاهان بومی نیز به پرندگان و زنبورها کمک می کنند.

تمام نشتی ها را برطرف کنید
هر ماه صورتحساب آب خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از آبی که برای آن هزینه می کنید استفاده می کنید. اگر صورت حساب بیش از انتظارات شما است ، باید نشتی را در کل خانه بررسی کنید. سپس باید تمام نشتی ها را برطرف کنید. اگر نشتی را پیدا نکردید ، می توانید یک لوله کش را برای کار استخدام کنید یا بهتر است در یک نشت یاب هوشمند سرمایه گذاری کنید.

وسایل و لوازم اضافی را از بین ببرید
برای صرفه جویی در آب در این روزهای سخت ، می توانید لوازم قدیمی (مانند ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی قدیمی) و وسایل (سر دوش و توالت) را کنار بگذارید. نسخه های جدیدتر از آب کمتری استفاده می کنند و به شما کمک می کند تا در هربار مصرف آب صرفه جویی کنید. تعویض لوازم قدیمی به کاهش هزینه های آب و انرژی کمک می کند. بنابراین ، آنها را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

ترفندهای ساده را امتحان کنید
برای صرفه جویی در مصرف آب ترفندهای ساده زیر را در برنامه روزانه خود امتحان کنید.

هنگام مسواک زدن شیر آب را ببندید.
هنگام دوش گرفتن ، شستن ، مسواک زدن ، اصلاح یا تمیز کردن اجازه ندهید آب جاری شود.
ماشین های لباسشویی و ماشین های ظرفشویی را تنها زمانی که بار کامل دارید کار کنید.
وقتی منتظر گرم شدن دوش هستید ، اجازه ندهید آب جاری شود. در عوض ، آن را در یک سطل ذخیره کنید و از آن برای تمیز کردن یا آبیاری گیاهان استفاده کنید.
پیاده روها و مسیرهای پیاده رو را با استفاده از جارو و نه شلنگ تمیز کنید.
هر روز ماشین خود را نشویید در عوض ، از یک پارچه برای از بین بردن گرد و غبار استفاده کنید.
گیاهان فضای باز را عصرها یا صبح زود آبیاری کنید زیرا آفتاب ظهر ممکن است باعث تبخیر بیش از حد H2O شود.
 

عاقلانه بخرید
هنگام خرید محصولات در سوپر مارکت ، بدانید غذاهایی که می خرید چقدر آب مصرف می کنند. این بدان معنی است که چقدر آب برای رشد یک گیاه و بسته بندی آن برای شما لازم است. محصولاتی را انتخاب کنید که برای زنده ماندن و رشد به آب کمتری احتیاج دارند. حتی هنگام خرید وسایلی مانند شلوار جین ، تی شرت یا تلفن های هوشمند ، آب مورد نیاز برای تولید آن را بدانید. ممکن است شما را شوکه کند که ساختن یک تی شرت نخی جدید به 650 گالن آب نیاز دارد ، در حالی که ساخت یک تلفن هوشمند جدید ممکن است 3000 گالن هزینه داشته باشد.

در پیشبرد دولت فعال باشید
باید بدانید که هر چقدر هم که خانوارها در مصرف آب صرفه جویی کنند ، دولت باید اقدام کند. بنابراین ، بهتر است از مقامات محلی و ایالتی بخواهید که از قوانین صرفه جویی در مصرف آب حمایت کرده و آنها را اجرا کنند. در جلسات شورای شهر (حتی به صورت مجازی) شرکت کنید تا بدانید چه برنامه های حفاظت از آب در حال اجرا است. در صورت مشاهده هدر رفت آب ، آن را به مقامات یا حتی رسانه ها گزارش دهید.

از محصولات مفید مطلع شوید
اگر کیفیت آب منطقه شما به دلیل خشکسالی تحت تأثیر قرار گرفته است ، باید از محصولات مفید مانند سیستم های تصفیه آب قابل حمل توسط AMPAC USA مطلع باشید. این آبگرمکن های قابل حمل اضطراری ، دستگاههای تصفیه ای هستند که به راحتی حمل می شوند و به طور گسترده ای برای درمان منابع آب تصفیه نشده مورد استفاده قرار می گیرند. نقش اصلی آنها تصفیه آب برای عوامل بیماری زا و ترکیبات سمی با خطر فوری ایجاد مشکلات سلامتی است. این یک منبع ضروری برای افرادی است که دسترسی آسان به آب آشامیدنی ندارند مانند پرسنل نظامی در مأموریت ها ، مناطق آسیب دیده از بلایا ، افرادی که برای کمپینگ یا پیاده روی بیرون آمده اند ، و افرادی که در کشورهای در حال توسعه که آب سالم آنها کم است ، دسترسی ندارند.

AMPAC USA این آبگرمکن های قابل حمل را با فناوری پیشرفته اسمز معکوس طراحی کرده است که برای کار به آب تغذیه و منبع تغذیه نیاز دارد. بسیاری از این محصولات را می توان با پنل های خورشیدی در مواقع اضطراری که برق در دسترس نیست سفارشی کرد. علاوه بر این ، این محصول می تواند 99 cont آلودگی ها را به دلیل فرآیند RO حذف کند تا آب آشامیدنی با کیفیت را فوراً ارائه دهد.

سیستم های تصفیه آب قابل حمل اسمز معکوس در محدوده 150 تا 1500 گالن در روز در دسترس هستند و دارای ویژگی های زیر هستند.

حمل و نقل آسان
انعطاف پذیر و به فضای کمتری نیاز دارد
غشای RO با کیفیت بالا با پیش فیلترها
عملیات آرام
با کلید روشن / خاموش کار می کند
دارای 12 ماه گارانتی سازنده می باشد
مجهز به چرخ های چرمی مخصوص کیف برای حرکت

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

دستگاه تصفیه کننده آب بر پایه نمک من از چه نوع نمکی استفاده می کند؟

افزودن نوع مناسب نمک (و مقدار مناسب) به مخزن پیشانی شما برای حفظ عملکرد دستگاه تصفیه کننده آب در حداکثر عملکرد بسیار مهم است. مسئله این است که انواع مختلفی از نمک های دستگاه تصفیه کننده آب در بازار وجود دارد که می تواند یافتن نوع مناسب برای سیستم شما را مشکل کند. خوشبختانه در مورد این که چه نوع نمکی باید در دستگاه تصفیه کننده آب بر پایه نمک استفاده شود ، اتفاق نظر وجود دارد.

 

دستگاه تصفیه کننده های مبتنی بر نمک بسته به اینکه در فرآیند تبادل یونی از یون های سدیم یا یون های پتاسیم استفاده می شود ، برای استفاده از یکی از دو کلاس اصلی نمک دستگاه تصفیه کننده طراحی شده اند. این شامل:

 

1. کلرید سدیم (نمک)

کلرید سدیم یک ماده معدنی طبیعی است که در زمین یافت می شود. این متداول ترین نمک در مخازن نمک دستگاه تصفیه کننده آب است. سه نوع مختلف از کلرید سدیم وجود دارد: گلوله های نمک ، بلورهای نمک و نمک بلوک شده.

 

بیایید هر نوع را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

 

بلورهای نمک:

بلورهای نمک شامل نمک سنگ و نمک خورشیدی است. نمک سنگ شبیه سنگهای ریز یا سنگریزه است و در زیر زمین استخراج می شود. هنگامی که رسوبات نمک تجمع می یابد ، شکل می گیرد. از آنجا که نمک سنگ حاوی مقدار زیادی سولفات کلسیم است ، ممکن است به خوبی در آب حل نشود و ممکن است برخی مشکلات نگهداری را ایجاد کند.

 

نمک خورشیدی ، که به آن "نمک دریا" می گویند ، زمانی تولید می شود که خورشید آب شور را خشک می کند (آبی که حاوی غلظت بالایی از نمک های محلول است). گفته می شود که 99.6 pure خالص و بسیار محلول است. این بدان معناست که نمک خورشیدی به سرعت در آب حل می شود و بنابراین می تواند عمر دستگاه تصفیه کننده آب شما را افزایش داده و نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر را کاهش دهد.

 

گلوله های نمک تبخیر شده:

گفته می شود گلوله های نمک تبخیر شده خالص ترین شکل نمک های مبتنی بر سدیم برای نرم شدن آب است. اما یک گرفتاری وجود دارد در حالی که گلوله های نمکی تبخیر شده در تصفیه آب سخت بسیار مثر هستند ، اما معمولاً گران هستند.

 

بلوک نمک:

ما این نوع نمک را برای استفاده در دستگاه تصفیه کننده های آب توصیه نمی کنیم. در بسیاری از موارد ، برخی از فروشندگان مواد اتصال دهنده خاصی را برای نگه داشتن بلوک های نمک در کنار هم اضافه می کنند ، که فقط ناخالصی بیشتری به نمک - و آب شما می افزاید.

 

2. کلرید پتاسیم

اگر نمی خواهید از کلرید سدیم در دستگاه تصفیه کننده آب خود استفاده کنید ، می توانید به جای آن از کلرید پتاسیم استفاده کنید. برای اولین بار ، 99.9 free فاقد سدیم است و برای افرادی که می خواهند نمک را کاهش دهند عالی است. با این حال ، برای افراد مبتلا به فشار خون بالا و برخی دیگر از عوارض پزشکی خوب نیست. علاوه بر این ، یافتن گلوله های کلرید پتاسیم دشوار است و بسیار گران است.

 

به طور کلی ، گلوله های نمک تبخیر شده بهترین انتخاب ما برای دستگاه تصفیه کننده آب بر پایه نمک است.

 

در مورد بهترین نوع نمک برای سیستم خود در اینجا بیشتر بخوانید

 

حکم

از نظر "نرم شدن" کلی آب ، اگر احساس لغزندگی را به آب ترجیح می دهید ، از یک سیستم مبتنی بر نمک خوشحال خواهید شد. یا اگر نگران هدر دادن آب و افزودن نمک به محیط خود هستید ، یک سیستم بدون نمک انتخاب است. هر دو نوع سیستم برای مبارزه با اثرات منفی آب سخت طراحی شده اند. اگر بیشتر نگران قیمت هستید ، یک سیستم بدون نمک ممکن است برای شما کار کند ، اگر متوجه شدید که نمی توانید بدون این احساس لغزندگی در آب زندگی کنید ، شاید یک سیستم مبتنی بر نمک جواب دهد. در پایان هر یک از دو سیستم ، اثرات منفی آب سخت را از بین می برد ، این تنها ترجیح آن است که تصمیم بگیرید با کدام فناوری کار کنید.

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

یخچال بوش

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی صحبت از  نمایندگی یخچال بوش می‌شود، شاید تنها فروش انواع یخچال بوش به ذهنتان خطور کند، اما هدف نماینده از جنبه تعمیرات و نصب اورجینال با عنوان  نمایندگی یخچال تعمیرات یخچال بوش است که از موضوعات داغ و مهم بازار تعمیرات محصولات خارجی به شمار می‌رود. بررسی  نمایندگی یخچال رسمی بوش نیازمند بیان اطلاعات زیادی است که کشف آنها می‌تواند انتخاب  نمایندگی یخچال تعمیرات بوش را در صنعت یخچال خارجی حتمی‌کند. با شنیدن نام  نمایندگی یخچال تعمیرات بوش باید آگاه باشید که قصد عیب‌یابی برندی را دارید که مرکز اصلی آن خارج از کشور می‌باشد و حساسیت این کار بسیار بالاست. در این زمینه کشور تولیدکننده بوش طی یک سری شرایط و مراحل قانونی داخلی و خارجی، بیانیه‌ای در زمینه جذب نماینده خدماتی یخچال به سایر کشورها جهت تعمیرات و واگذاری قطعات اورجینال کارخانه ابلاغ می‌کند و کشورهای داوطلب  نمایندگی یخچال با بررسی این بیانیه و برقرار کردن شرایط مرکز تولید، درخواست خود را برای اخذ  نمایندگی یخچال خدماتی به شرکت ارسال می‌کنند.

بنابراین شرکت سازنده درخواست‌های دریافتی را بررسی و در صورت گزینش شدن مرکز درخواست‌کننده، قرارداد  نمایندگی یخچال مجاز بوش را با مرکز درخواست‌کننده تنظیم و نهایی می‌کند. در نتیجه فرآیند تعمیرات تخصصی در تعمیرگاه یخچال بوش با به کارگیری نیروهای کارآمد از طرف  نمایندگی یخچال آغاز می شود. اگر دقت کنید در مطلب فوق از کلمه بسیار مهم بیانیه استفاده شد، این کلمه باید ملاک شما برای انتخاب یک  نمایندگی یخچال رسمی تعمیرات یخچال  باشد. اگر نگاهی به اطراف بیاندازید تا چشم کار می‌کند می‌توانید  نمایندگی یخچال‌های زیادی را مشاهده کنید. بوش یک برند مشهور آمریکایی با انواع یخچال پیشرفته می‌باشد که در حال فروش محصولات در سطح جهان و ایران است. بازار خرید و فروش یخچال بوش در تمام نقاط دنیا بسیار پررونق است. از جمله یخچال‌های تولید شده توسط شرکت سازنده می‌توان به انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... اشاره کرد. در نتیجه فروش جهانی، نیاز به تعمیرات در یخچال تولید شده بسیار شدت می‌گیرد.

وقتی صحبت از  نمایندگی یخچال بوش می‌شود، شاید تنها فروش انواع یخچال بوش به ذهنتان خطور کند، اما هدف نماینده از جنبه تعمیرات و نصب اورجینال با عنوان  نمایندگی یخچال تعمیرات یخچال بوش است که از موضوعات داغ و مهم بازار تعمیرات محصولات خارجی به شمار می‌رود. بررسی  نمایندگی یخچال رسمی بوش نیازمند بیان اطلاعات زیادی است که کشف آنها می‌تواند انتخاب  نمایندگی تعمیرات یخچال بوش را در صنعت یخچال خارجی حتمی‌کند. با شنیدن نام  نمایندگی یخچال تعمیرات بوش باید آگاه باشید که قصد عیب‌یابی برندی را دارید که مرکز اصلی آن خارج از کشور می‌باشد و حساسیت این کار بسیار بالاست. در این زمینه کشور تولیدکننده بوش طی یک سری شرایط و مراحل قانونی داخلی و خارجی، بیانیه‌ای در زمینه جذب نماینده خدماتی یخچال به سایر کشورها جهت تعمیرات و واگذاری قطعات اورجینال کارخانه ابلاغ می‌کند و کشورهای داوطلب  نمایندگی یخچال با بررسی این بیانیه و برقرار کردن شرایط مرکز تولید، درخواست خود را برای اخذ  نمایندگی یخچال خدماتی به شرکت ارسال می‌کنند.

بنابراین شرکت سازنده درخواست‌های دریافتی را بررسی و در صورت گزینش شدن مرکز درخواست‌کننده، قرارداد  نمایندگی یخچال بوش را با مرکز درخواست‌کننده تنظیم و نهایی می‌کند. در نتیجه فرآیند تعمیرات تخصصی در تعمیرگاه مجاز یخچال بوش با به کارگیری نیروهای کارآمد از طرف  نمایندگی یخچال آغاز می شود. اگر دقت کنید در مطلب فوق از کلمه بسیار مهم بیانیه استفاده شد، این کلمه باید ملاک شما برای انتخاب یک  نمایندگی یخچال رسمی تعمیرات یخچال  باشد. اگر نگاهی به اطراف بیاندازید تا چشم کار می‌کند می‌توانید  نمایندگی یخچال‌های زیادی را مشاهده کنید. بوش یک برند مشهور آلمانی با انواع یخچال پیشرفته می‌باشد که در حال فروش محصولات در سطح جهان و ایران است. بازار خرید و فروش یخچال بوش در تمام نقاط دنیا بسیار پررونق است. از جمله یخچال‌های تولید شده توسط شرکت سازنده می‌توان به انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... اشاره کرد. در نتیجه فروش جهانی، نیاز به تعمیرات در یخچال تولید شده بسیار شدت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

https://www.repairsidebyside.com/bosch/refrigerator-repair

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

 

 

وقتی صحبت از  نمایندگی یخچال بوش می‌شود، شاید تنها فروش انواع یخچال بوش به ذهنتان خطور کند، اما هدف نماینده از جنبه تعمیرات و نصب اورجینال با عنوان  نمایندگی یخچال تعمیرات یخچال بوش است که از موضوعات داغ و مهم بازار تعمیرات محصولات خارجی به شمار می‌رود. بررسی  نمایندگی یخچال رسمی بوش نیازمند بیان اطلاعات زیادی است که کشف آنها می‌تواند انتخاب  نمایندگی یخچال تعمیرات بوش را در صنعت یخچال خارجی حتمی‌کند. با شنیدن نام  نمایندگی یخچال تعمیرات بوش باید آگاه باشید که قصد عیب‌یابی برندی را دارید که مرکز اصلی آن خارج از کشور می‌باشد و حساسیت این کار بسیار بالاست. در این زمینه کشور تولیدکننده بوش طی یک سری شرایط و مراحل قانونی داخلی و خارجی، بیانیه‌ای در زمینه جذب نماینده خدماتی یخچال به سایر کشورها جهت تعمیرات و واگذاری قطعات اورجینال کارخانه ابلاغ می‌کند و کشورهای داوطلب  نمایندگی یخچال با بررسی این بیانیه و برقرار کردن شرایط مرکز تولید، درخواست خود را برای اخذ  نمایندگی یخچال خدماتی به شرکت ارسال می‌کنند.

بنابراین شرکت سازنده درخواست‌های دریافتی را بررسی و در صورت گزینش شدن مرکز درخواست‌کننده، قرارداد  نمایندگی یخچال مجاز بوش را با مرکز درخواست‌کننده تنظیم و نهایی می‌کند. در نتیجه فرآیند تعمیرات تخصصی در تعمیرگاه یخچال بوش با به کارگیری نیروهای کارآمد از طرف  نمایندگی یخچال آغاز می شود. اگر دقت کنید در مطلب فوق از کلمه بسیار مهم بیانیه استفاده شد، این کلمه باید ملاک شما برای انتخاب یک  نمایندگی یخچال رسمی تعمیرات یخچال  باشد. اگر نگاهی به اطراف بیاندازید تا چشم کار می‌کند می‌توانید  نمایندگی یخچال‌های زیادی را مشاهده کنید. بوش یک برند مشهور آمریکایی با انواع یخچال پیشرفته می‌باشد که در حال فروش محصولات در سطح جهان و ایران است. بازار خرید و فروش یخچال بوش در تمام نقاط دنیا بسیار پررونق است. از جمله یخچال‌های تولید شده توسط شرکت سازنده می‌توان به انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... اشاره کرد. در نتیجه فروش جهانی، نیاز به تعمیرات در یخچال تولید شده بسیار شدت می‌گیرد.

وقتی صحبت از  نمایندگی یخچال بوش می‌شود، شاید تنها فروش انواع یخچال بوش به ذهنتان خطور کند، اما هدف نماینده از جنبه تعمیرات و نصب اورجینال با عنوان  نمایندگی یخچال تعمیرات یخچال بوش است که از موضوعات داغ و مهم بازار تعمیرات محصولات خارجی به شمار می‌رود. بررسی  نمایندگی یخچال رسمی بوش نیازمند بیان اطلاعات زیادی است که کشف آنها می‌تواند انتخاب  نمایندگی تعمیرات یخچال بوش را در صنعت یخچال خارجی حتمی‌کند. با شنیدن نام  نمایندگی یخچال تعمیرات بوش باید آگاه باشید که قصد عیب‌یابی برندی را دارید که مرکز اصلی آن خارج از کشور می‌باشد و حساسیت این کار بسیار بالاست. در این زمینه کشور تولیدکننده بوش طی یک سری شرایط و مراحل قانونی داخلی و خارجی، بیانیه‌ای در زمینه جذب نماینده خدماتی یخچال به سایر کشورها جهت تعمیرات و واگذاری قطعات اورجینال کارخانه ابلاغ می‌کند و کشورهای داوطلب  نمایندگی یخچال با بررسی این بیانیه و برقرار کردن شرایط مرکز تولید، درخواست خود را برای اخذ  نمایندگی یخچال خدماتی به شرکت ارسال می‌کنند.

بنابراین شرکت سازنده درخواست‌های دریافتی را بررسی و در صورت گزینش شدن مرکز درخواست‌کننده، قرارداد  نمایندگی یخچال بوش را با مرکز درخواست‌کننده تنظیم و نهایی می‌کند. در نتیجه فرآیند تعمیرات تخصصی در تعمیرگاه مجاز یخچال بوش با به کارگیری نیروهای کارآمد از طرف  نمایندگی یخچال آغاز می شود. اگر دقت کنید در مطلب فوق از کلمه بسیار مهم بیانیه استفاده شد، این کلمه باید ملاک شما برای انتخاب یک  نمایندگی یخچال رسمی تعمیرات یخچال  باشد. اگر نگاهی به اطراف بیاندازید تا چشم کار می‌کند می‌توانید  نمایندگی یخچال‌های زیادی را مشاهده کنید. بوش یک برند مشهور آلمانی با انواع یخچال پیشرفته می‌باشد که در حال فروش محصولات در سطح جهان و ایران است. بازار خرید و فروش یخچال بوش در تمام نقاط دنیا بسیار پررونق است. از جمله یخچال‌های تولید شده توسط شرکت سازنده می‌توان به انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... اشاره کرد. در نتیجه فروش جهانی، نیاز به تعمیرات در یخچال تولید شده بسیار شدت می‌گیرد.

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

 

 

خشک کن یک وسیله ضروری در هر خانه ای است و وقتی عملکرد آن متوقف می شود وارونه می شود. ممکن است یک روز کامل طول بکشد تا تمام لباس های شما خشک بمانند. اگر از دوش بیرون بیایید فقط متوجه می شوید که هیچ حوله خشک و تمیز ندارید؟ شما بدون راه حل خیس می شوید ، بله!
تماس بگ
به جای اینکه در چنین شرایطی قرار بگیرید ، با یک شرکت تعمیر لوازم خانگی یرید که می تواند مشکلات تعمیر خشک کن را برطرف کند. وضعیت شما ممکن است از آنچه فکر می کنید پیچیده باشد و این متخصصان کاملاً برای کمک به شما آموزش دیده اند.

ابتدا می توانید با استفاده از این مراحل ، خود به خود عیب یابی کنید.

کار تعمیر خشک کن
کار تعمیر خشک کن

خشک کن وسایل شما بیشتر از حد نرمال طول می کشد

همه شما خمیده و آماده فیلم با عزیزتان هستید اما صبر کنید! شما می خواهید آن پتو گرم را از خشک کن خارج کنید. با باز کردن درب اتاق لباسشویی ، متوجه می شوید که خشک کن هنوز می چرخد و پتو هنوز مرطوب است. چه خبره؟ در حال حاضر معمولاً همه چیز خشک خواهد بود.

پرزهای به دام افتاده - ممکن است پرزهایی در مجرای خشک کن شما به دام بیفتد که باعث می شود این دستگاه مدت زمان بیشتری خشک شود تا وسایل شما خشک شود. مجرای خشک کن را بررسی کرده و جمع شدن پرزها را از بین ببرید تا ببینید به شما کمک می کند یا خیر. دفع پرزهای خشک کن از مجرای کانال حداقل هر 6-12 ماه مهم است اما سعی کنید این کار را بیشتر و بدون توجه به مسئله انجام دهید. چرا؟ اگر پرزها برداشته نشوند ، خشک کن به دلیل محدود شدن جریان هوا بسیار سخت تر کار می کند و می تواند از کنترل خارج شود و باعث آتش سوزی شود. این خیلی بدتر از حوله یا پتو خیس است!
طبق انجمن ملی حفاظت از آتش سوزی ، آتش نشانان تقریباً سالانه به 13 ، 820 آتش خشک کن لباس پاسخ می دهند. قبل از اینکه به یک آمار تبدیل شوید ، باید مشکلات تعمیر خشک کن را برطرف کنید!


خشک کن مدام خاموش می شود

در مقابل مشکل بالا ، به نظر نمی رسد خشک کن خود را فعال نگه دارید. این مسئله بسیار ناامیدکننده است زیرا شما مجبور هستید در میان پختن شام خود را ترک کنید تا خشک کن دوباره روشن شود. شاید زمان کار تعمیرات خشک کن حرفه ای فرا رسیده باشد اما ابتدا موارد زیر را بررسی کنید:

سنسور رطوبت کار نمی کند - هر خشک کن دارای یک سنسور است که به طور معمول در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد. موارد موجود در خشک کن شما با این سنسور تماس می گیرند که هنگام خشک شدن همه چیز آن را مطلع می کند بنابراین موتور متوقف می شود. اگر سنسور شما از کار بیفتد ، نمی تواند تشخیص دهد که چه مواردی خشک هستند ، بنابراین چرخه را به پایان می رساند و خود را خاموش می کند.
حسگر شما فقط می تواند با نرم کننده پارچه مسدود شده و به یک تمیز کننده نیاز داشته باشد ، یا ممکن است معیوب باشد. اگر سنسور معیوب دارید ، باید با یک تکنسین حرفه ای خدمات لوازم خانگی تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کند.


خشک کن شروع نمی شود

آیا خشک کن شما قادر به شروع کار نیست؟ شما می توانید به یک مورد جدید احتیاج داشته باشید اما قبل از اینکه به این نتیجه برسید ، اینها مراحلی است که می توانید برای اطمینان انجام دهید.

قطع کننده مدار قطع شده - به جای اینکه سر خود را در دستان خود تکان دهید ، بررسی کنید که قطع کننده مدار قطع نشده است. چگونه این کار را انجام می دهید؟ صفحه برق را در خانه خود باز کنید و ببینید آیا سوئیچ قطع کننده از خط خارج از بقیه وجود دارد یا خیر. اگر خوش شانس باشید ممکن است برای مکان آسان با عنوان "خشک کن" مشخص شود. اگر قطع کننده خشک کن شما خاموش است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را برگردانید تا کار دوباره شروع شود. اگر مدام خاموش شد ، با یک تکنسین تعمیر خشک کن مشورت کنید تا ببینید چه مشکلی وجود دارد.

سوئیچ درب شکسته - سوئیچ های درب ممکن است خراب شوند به خصوص اگر اتفاقاً درب خشک کن را با زور ببندید. معمولاً هنگام بسته شدن درب صدای کلیک می شنوید و باعث می شود خشک کن شروع به کار کند. اگر این صدا را نمی شنوید ، سوئیچ در به احتمال زیاد مشکل شماست. اگر از پس آزمایش این مشکل راحت هستید ، می توانید دستگاه خود را از برق بکشید ، سوئیچ را از پنل بالا بیابید و از یک مولتی متر (ابزار اندازه گیری الکتریکی که معمولاً جریان ، ولتاژ و مقاومت را اندازه گیری می کند) روی آن استفاده کنید. اگر انرژی الکتریکی یافت نشد ، شاید وقت آن رسیده که با یک تکنسین لوازم خانگی تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند کاری برای خشک کن شما انجام دهند یا خیر.
کار تعمیر خشک کن باعث می شود تا لوازم خانگی شما روان کار کنند. عیب یابی مشکلات خشک کن خود همیشه یک نقطه شروع خوب است اما اگر نمی توانید خودتان آن را برطرف کنید یا می خواهید صرفه جویی کنید ، تماس با یک شرکت تعمیر حرفه ای همیشه یک شرط عالی است!

 

 

https://www.repairsidebyside.com/

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

راهنمای نگهداری لوازم خانگی

امروزه عمر لوازم خانگی مستقیما به تعمیرماشین لباسشویی، تعمیریخچال، سرویس کولرگازی، تعمیر کولرآبی و تعمیر ماشین ظرفشویی، در زمان مناسب آن ارتباط دارد.

مدرن تکنیک

چگونه از لوازم خانگی خود نگهداری کنیم؟

راهنمای نگهداری لوازم خانگی

نگهداری لوازم خانگی بدون توجه به مدل، برند و یا کشور سازنده نیازمند تعمیر در یک زمان مناسب قبل از فصل موردنظرش می‌باشد، از این رو بایستی حواستان به چگونگی نگهداری و مراقبت از تمام لوازم خانگی از قبیل کولر گازی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و یخچال باشد. نگهداری درست لوازم خانگی، ارتباط تنگاتنگی با افزایش کارایی، طول عمر، عملکرد بهتر و قدرت آنها دارد و از همه مهمتر اینکه، بدون نیاز به هزینه‌های اضافی، می‌توانید تا سال‌های سال از آن لوازم برقی استفاده کنید.

یکی از این موارد مهم این است که در هیچ صورتی نباید بخش موتور دستگاه از قبیل: یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم برقی را با آب شستشو دهید، چرا که نه تنها این کار باعث صدمه رسیدن به فرد می‌شود بلکه گاهی باعث از کار افتادن دستگاه نیز می‌گردد. مورد مهم دیگری که یکی از تکنیک‌های ضروری در نگهداری و مراقبت از لوازم برقی است، تعمیر و سرویس لوازم خانگی می‌باشد که در نهایت منجر به بهبود عملکرد دستگاه در طولانی مدت خواهد شد. به عنوان مثال عمر مفید یخچال ۱۰ تا ۱۲ سال است که بایستی با تمیز کردن به موقع آن، این مدت زمان تخمین زده شده را افزایش داد، یادتان باشد همیشه این دستگاه هوشمند را در جای خشک قرار دهید و برای تمیز کردن آن از دستمال‌های مرطوب استفاده نمائید و یا ماشین لباسشویی که امروزه میهمان تمام خانه‌ها می‌باشند، از حساسیت زیادی برخوردار هستند و باید حتی الامکان آن را در جای تمیز و خشک قرار دهید و از ریختن لباس‌های زیاد در داخل دیگچه‌ی شستشو خودداری کنید و بعد از اتمام شستشوی لباس‌ها، ماشین را از برق جدا کنید.

کولر گازی نیز از جمله لوازم خانگی مهمی است که باید به صورت منظم و دقیق سرویس شود، چون قطعات آن بسیار حساس است و بهتر است که تعمیر آن توسط یک تعمیرکار حرفه ای انجام شود، در کل برای تعمیر هر یک از این لوازم باید آگاهی داشته باشید و اگر اطلاعات تخصصی در زمینه تعمیر لوازم خانگی ندارید، در اولین فرصت با یک سرویسکار تماس بگیرید و تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر کولرگازی خود را به آنها بسپارید. همچنین در این زمینه شما می‌توانید از سرویسکاران که حرفه‌ای‌ترین و معتبرترین تعمیرکار لوازم خانگی، تأسیسات و خدمات ساختمانی می‌باشد بهره‌مند شوید.

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به دلیل گران شدن اجناس به ویژه لوازم خانگی، انتخاب بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران بسیار ضروری است؛ اما برای داشتن بهترین انتخاب باید ویژگی‌هایی را مد نظر قرار دهید تا از نتیجه کار رضایت کافی داشته باشید.

 

بهترین تعمیرگاه های لوازم خانگی:

مدرن تکنیک

فنی پایتخت

تعمیر ۲۴

 

ویژگی های بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی

در ادامه این مطلب به معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

 

داشتن دانش روز و تخصص کافی

به دلیل روی کار آمدن برندها و مدل‌های مختلف لوازم خانگی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران داشتن دانش روز و تخصص کافی است. اگر تعمیرکار تخصص نداشته باشد نمی‌تواند مدل‌های جدید را تعمیر کند و نتیجه‌ای جز خراب شدن کامل دستگاه به همراه نخواهد داشت.

 

تسلط به تعمیر برندهای مختلف

بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

از آنجا که روز به روز برندهای مختلفی وارد بازار می‌شوند، تعمیرکار باید با نوع سیستم داخلی هر یک از آن‌ها آشنا باشد و در زمینه تعمیر تخصص کافی داشته باشد. از آنجا که یک شخص به تنهایی نمی‌تواند شیوه کار با همه برندها را یاد بگیرد، به یک تیم و مجموعه نیاز است که هر کدام از آن‌ها در یک برند خاص مهارت داشته باشند.

 

مدرن تکنیک یکی از بهترین و تخصصی‌ترین تعمیرگاه‌های لوازم خانگی در تهران است که نسبت به تعمیر و رفع اشکال برندهای مختلفی از جمله هایسنس، سامسونگ، ال جی، زیمنس، پارس خزر، بوش، دوو، کنوود، پاناسونیک و الکترواستیل اقدام می‌کند.

 

تضمین خدمات ارائه شده

بهترین تعمیرکار آن است که بتواند خدماتی را که ارائه می‌دهد تضمین کند. اگر تضمین وجود داشته باشد مشتری از نتیجه کار مطمئن خواهد شد. برخی از تعمیرکاران به دلیل ارائه تضمین، هزینه بیشتری از مشتری می‌گیرند.

 

تعمیر انواع لوازم خانگی

تاپ تعمیر تعمیرگاهی است که با داشتن بهترین و مجرب‌ترین نیروها می‌تواند نسبت به تعمیر لوازم خانگی‌های مختلف اقدام کند.

 

تعمیر ماشین ظرف‌شویی

تعمیرکار ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه باید بتواند به راحتی لوله‌های آب را تعویض و تعمیر کند، باید قادر باشد به راحتی مشکلات مختلف از جمله جرم گرفتگی، صداهای غیرمعمول، لرزش، مشکلات تخلیه، بوی سوختگی و آب گل‌آلود موجود روی ظرف‌ها و غیره را برطرف کند.

 

تعمیر یخچال و فریزر

 

بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک تعمیرگاه خوب این است که به راحتی می‌تواند انواع مشکلات یخچال و فریز را برطرف کند و تعمیر ساید بای ساید شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. تعمیرکاران تاپ تعمیر با پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی مختلف می‌توانند به صورت حرفه‌ای نسبت به رفع مشکلاتی از جمله تعمیر آب دادن و برفک یخچال، روشنایی، خنک کنندگی و بسیاری از مشکلات دیگر اقدام کنند.

 

تعمیر جاروبرقی

به دلیل اینکه برندها و مدل‌های مختلفی از جاروبرقی در بازار موجود هستند، تعمیر جاروبرقی در تهران بسیار مشکل است، اما مدرن تکنیک با داشتن تعمیرکاران مجرب می‌تواند نسبت به رفع اشکال و تعمیر برندهای مختلف ایرانی و خارجی از جمله جاروبرقی بوش اقدام کند.

 

تعمیر لباسشویی

تعمیرکاران مدرن تکنیک برای رفع مشکلاتی از جمله لرزش، حرکت، صدای زیاد، مشکلات تخلیه آب و غیره به صورت حرفه‌ای آموزش دیده‌اند و به گونه‌ای کار تعمیر را انجام می‌دهند تا لباسشویی مانند روز اول کار کند.

 

سخن پایانی

مدرن تکنیک بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است که به صورت حرفه‌ای نسبت به تعمیر تمامی لوازم خانگی منزل اقدام می‌کند. تعمیرکاران این تعمیرگاه بسیار مجرب و کارآزموده هستند و می‌توانند در منزل و محل در اسرع وقت انواع لوازم خانگی را تعمیر کنند و خدمات حرفه‌ای ارائه دهند. از مهم‌ترین خدماتی که این تعمیرگاه ارائه می‌دهد می‌توان به تعمیر کولرگازی، تلویزیون، ماشین ظرف‌شویی و تعمیر ماشین لباسشویی و غیره اشاره کرد.

 

برای ارتباط با تعمیرگاه مدرن  تکنیک، اینجا کلیک کنید.

 

 

  • TERMINATOR SE