love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

۱۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بهترین محافظ های برق برای انواع لوازم خانگی
 

  • محافظ برق یخچال چیست؟

در ابتدا شاید بد نباشد که در مورد نحوه ی عملکرد محافظ ها توضیحاتی بدهیم. این دستگاه از طریق یک برد الکتریکی کار می کند که بوسیله آن در هنگام نوسانات برقی مثل بالا رفتن ولتاژ و یا پایین آمدن آن، جریان برق را به کلی قطع می کند. و در زمانی که برق وصل می شود با مقداری تاخیر آن را به دستگاه وصل می کند، چرا که همیشه مقداری زمان لازم است تا ولتاژ جریان برق به مقدار ثابتی برسد.

  • علت استفاده از محافظ برق یخچال

زمانی که برق قطع و سپس وصل می شود مقداری زمان می برد تا دامنه نوسانات جریان برق به مقدار ثابتی برسد. به دلیل اینکه سیستم های طراحی شده در وسایلی مثل یخچال بر اساس جریان ثابت برق طراحی شده اند، وجود نوسانات پیوسته برق سبب به هم خوردن تنظیمات موجود در این سیستم ها شده و باعث اعمال فشار بر این سیستم ها می شود، وجود اعمال فشار پیوسته و یا گاهی اوقات خارج از ظرفیت این دستگاه ها سبب می شود تا عملکرد های این دستگاه به کلی دچار مشکل شده و خارج از استفاده شوند. با توجه به افزایش قیمت بالای وسایل برقی استفاده از محافظ ها بسیار با اهمیت و موثر خواهد بود.

 

بهترین محافظ برای وسایل برقی

اینکه ما به شما بگوییم چه نوع نوع برندی از محافظ را تهیه کنید، شاید اصلا برای شما مناسب نباشد، چرا که هر هر کسی بر اساس نوع وسایل برقی و ظرفیت آن ها و همچنین محل زندگی باید بهترین محافظ برق یخچال را انتخاب کند. با توجه به این موضوع ما توصیه می کنیم که برای انتخاب بهترین محافظ نکات زیر را مد نظر داشته باشید

  • قیمت محافظ: بهتریت کار قبل از اقدام به خرید محافظ تعیین میزان هزینه ای است که می توانید برای آن خرج کنید. زمانی که هزینه ها را مشخص کنید خود به خود تعدادی از برند هایی که می توانید بخرید مشخص می شود.
  • میزان آمپر: قبل از خرید حتما میزان آمپر جریان ورودی به دستگاه تون رو مشخص کنید. اگر وسیله شما پر مصرف است، خرید یک محافظ آمپر پایین نه تنها سبب محافظ از دستگاه شما نمی شود، بلکه می تواند آسیب های وارده به دستگاه را چند برابر کند.
  • مدت تاخیر: این مدت بستگی به شما دارد که چه میزان می توانید بعد از وصل شدن برق منتظر ادامه جریان به وسیله مورد استفاده یتان باشید، اگر زیاد نمی توانید به هر دلیلی منتظر بمانید، دستگاه محافظ با مدت تاخیر کم انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش: توجه داشته باشید که وجود گارانتی برای محافظ برق شما بسیار ضروری خواهد بود. بیشتر شرکت های تولیدی محافظ های خود را حدود 1 یا 2 سال گارانتی می کنند.
محافظ برق

آیا محافظ برق باعث خرابی لوازم خانگی میشود؟

گاهی اوقات مشکلی برخی محافظ های برق دارند این است که به دلیل متناسب نبودن آمپر محافظ با آمپر دستگاه، خود محافظ ها نیز سبب ایجاد نوسانات برق می شود. این نوسانات برق از طریق ایجاد پالس های ناخواسته سبب می شود تا پالس برق اولیه ورودی به دستگاه با پالس برق تاخیری متفاوت باشد و همین موضوع سبب اعمال فشار به سیستم های جریان الکتریکی وسایل برقی می شود که می تواند سبب خرابی لوازم و وسایل برقی خانه حتی با وجود محافظ شود. برای همین منظور است که در هنگام تهیه محافظ برق توجه به توان آن و برابری آمپر آن با وسایل برقی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اساس کار محافظ های برق بر جلوگیری از وارد شدن نوسانات جریان برق به وسایل است و به همین دلیل است که دارای یک فاز تاخیری برای اتصال به برق هستند. وجود فاز تاخیری سبب می شود تا زمانی که برد محافظ به برق وصل نشد، اجازه ی اتصال برد دیگر را به دستگاه برقی ندهد، اما زمانی که آمپر محافظ پایین تر از آمپر دستگاه باشد، دستگاه در ابتدا به برق محافظ وصل می شود و در ادامه به برق مستقیم وصل می شود در اینجا به دلیل برابر نبودن آمپر محافظ با آمپر دستگاه یم نوسان برق به وسیله برقی وارد شده که در صورت ادامه دار بودن آن ممکن است سبب خرابی دستگاه شود.

آیا یخچال ساید بای ساید به محافظ احتیاج دارد؟

استفاده از محافظ برق یخچال تاثیر بسیار زیادی در محافظت کردن آن از نوسانات برقی دارد. یخچال ها جزء وسایل برقی خودکار به حساب می آیند، یعنی بدون توجه به وضعیت برق و نوسانات آن، برد دستگاه سریعا به جریان برق وصل می شود. بنابراین زمانی که موتور دستگاه به برق وصل است، اگر نوسانات برقی وجود داشته باشد، این نوسانات سبب قطعی برق یخچال نشده و و می تواند سبب آسیب به موتور یخچال شود. فریز هم دقیقا دارای سیستم مشابهی با یخچال است.

به طور کلی یخچال های ساید بای ساید سیستم های بسیار حساس تری نسبت به یخچال های عادی دارند، چون موتور به کار رفته در آن ها توان و استارت بالاتری دارد و همین موضوع سبب می شود تا وجود نوسانات برقی برای آن ها خطرناک تر باشد. یکی دیگر از عواملی که استفاده از محافظ برق یخچال برای یخچال های  ساید بای ساید را ضروری کرده است، وجود سیستم های کنترل دما در این یخچال ها برای جلوگیری از افزایش دمای بیش از حد در این یخچال ها است. این سیستم های تنظیم گر دما برای کار نیازمند جریان برق بیشتری هستند و در نتیجه وجود هر گونه نوسانات برقی سبب آسیب های شدید به آن ها می شود.

www.repairsidebyside.com/

 

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

 

دلایل کار نکردن آبسرد کن یخچال

علت کار نکردن و خنک نکردن یخچال و ساید بای ساید

 

زمانی که به بازار و فروشگاه­های لوازم خانگی برویم, اگر از هر فروشنده­ای برای خرید یخچال بپرسیم, پیشنهاد اول آ­ن‌ها یقینا یخچال­های ساید بای ساید است. این یخچال­ها بیشتر در رنگ­های توسی و نقره­ای یا مشکی طراحی شده­اند واین رنگ­ها بیشترین طرفداران را در بین مشتریان خود دارد و به نسبت بزرگ محسوب می­شوند و دارای آبسرد کن هستند و از نقاط قوت آن­ها آبسرد کن است. آبسرد کن یخچال­های ساید بای ساید در سمت چپ قرار دارد.

دلایل کارنکردن و عیب آبسرد کن‌های یخچال‌های ساید بای ساید ممکن است علت فنی باشد و یا ممکن است علت آن ازموتور و برودت باشد. یخچال‌های ساید بای ساید شما آبسرد کن آن ممکن است مخزنی باشد. حال مخزنی بودن یعنی چه؟ یعنی به یک منبع آبی به صورت مستقیم وصل است که یخچال باید آن را خنک و سرد کند که امکان مشکل از برودت وجود دارد. اما اگرشما بعد از پر کردن یک لیوان آب سرد از آب سرد کن یک لیوان دیگر را بخواهید پر کنید ودر این زمان آب لیوان شما سرد نبود مشکل فنی است.

 

از جمله دلایل کار نکردن آبسرد کن یخچال ساید بای ساید می‌توان به یخ زدن لوله‌های آبی که متصل هستند به آبسرد کن اشاره کرد. در این حال آبی از آبسرد کن خارج نمی‌شود. پس باید دمای محیط را چک بکنیم که باعث یخ زدگی لوله‌ ها نشود. همیشه مشکل آب ندادن آبسرد کن مربوط به یخ زدگی لوله‌ها نیست. بلکه گاهی علت به خاطر مشکلات خود شیر آبدهی است که اگر از نظر مکانیکی دچار مشکل شود آبی از آبسرد کن خارج نمی‌شود.

همچنین علت آب نیامدن از آبسرد کن می‌تواند باز هم مرتبط با فیلتر‌ها باشد که باید هر ماه آن را برسب و هر شش ماه آن را عوض کرد.حتی مشکل آب نیامدن از آبسرد کن ممکن است به خاطر کلید فشار آب باشد که باید آن را هرازگاهی چرب نمود.

 

امروزه علم و دانش در بسیاری از موارد با سرعت بالا در حال رشد کردن است. با استفاده از بروزترین تکنولوژی­ها از جمله هوش مصنوعی و ربات­ها, تغییرات عظیمی درزمینه لوازم‌خانگی به وجودآمده است.  خیلی از لوازم‌ الکتریکی خانگی مانند چرخ گوشت هوشمند سازی شده و دارای کاربردهای فراوانی می­باشند.

یکی از محصولات هوشمندی که چند سالی است  وارد بازار شده‌ است و روزبه‌روز به امکانات آن‌ها افزوده می‌شود، یخچال‌های فریزر ساید بای ساید است. این دستگاه که با رشد دانش و تکنولوژی روزانه جدید می­شود و امکانات بیشتری برای برطرف کردن نیازهای ما ساخته است. دستگاه­های ساید بای ساید قادر هستند مدل‌های متفاوتی با برندهای گوناگونی دارا باشند که هرکدام نیازهای بخشی از جامعه را برطرف سازد.

 

 همانند سایر شرکت­ها, شرکت ساید بای ساید نیز خدماتی جهت کسب رضایت مشتری­ها انجام­ می­دهد.بناراین زمانی که آبسرد کن این یخچال با مشکل مواجه می‌شود بدانید که نمایندگی شرکت ساید بای ساید شما را به حال خود رها نمی‌ کند. شما می‌توانید با تماس با شماره نمایندگی ویرپول مشکل خود را به صورت آنلاین یا غیر حضوری و یا در صورت مشکل جدی‌تر به صورت حضوری از خدمات آن بهره‌مند شوید واز تعمیرات یخچال ساید بای ساید استفاده کافی را ببرید.

 

یخچال جزء لوازمی است که همه­ی اعضای خانواده از آن استفاده می‌کنند. تهیه آب سرد و یخ یکی از وظایف اصلی یخچال‌های امروزی به حساب می­آید. سیستم آب سردکن و یخ‌ساز یخچال، آب ورودی را ابتدا تصفیه کرده سپس آن را سرد یا به یخ تبدیل می‌کند. برای تعمیر آبسرد کن این یخچال در خانه باید فیلتر آن که به منبع آبی متصل است را تعویض کنید. این تعویض باید به صورت هر شش ماه یک بار انجام گیرد. پس توجه کنید که باید فیلترآبی یخچال ساید بای ساید خود را دو بار در سال عوض کنید تا دیگر نیازی به تعمیر تخصصی و رجوع به نمایندگی شرکت ساید بای ساید نداشته باشید.

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

نمایندگی جنرال الکتریک

میتوان شرکت جنرال الکتریک را تولیدکننده ای معرفی کرد که محصولاتش منعکس کننده تکنولوژی روز در خانه های مردم است ، طراحی منحصربه فرد و درعین حال ساده در محصولات جنرال الکتریک امکان لمس نیاز های روزمره زندگی به بهترین شکل را فراهم میکند.

با وجود اینکه نمایندگی جنرال الکتریک درکشورهای به جز آمریکا نیز به تولید محصولات خود میپردازد اما طراحی همه ی محصولات در کمپانی اصلی واقع در آمریکا انجام میپذیرد و همه ی تولیدات تحت مراقبت های سخت گیرانه نمایندگی مرکزی جنرال الکتریک قرار میگیرد.

عمده لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت لوازم خانگی جنرال الکتریک را می توان :

  • انواع یخچال فریزر جنرال الکتریک در طرح ها و رنگ های مختلف
  • یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در اشکال متفاوت و مدل های مختلف
  • انواع ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • انواع ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک
  • مدل های مختلف و خاص اجاق گاز جنرال الکتریک
  • انواع و اقسام مایکرو فر و مایکروویو جنرال الکتریک
  • مدل های بسیار زیبا و مقاوم مختلف کولر گازی جنرال الکتریک
  • جارو برقی متفاوت جنرال الکتریک و سایر لوازم برقی و مصرفی اشاره کرد.

   

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده به عیب یابی لوازم خانگی این برند میپردازد ، همچنین نمایندگی رسمی جنرال الکتریک به انتشار مقاله های دفترچه آموزش فارسی راهنمای استفاده از محصولات جنرال الکتریک ، علت ارور و نحوه رفع کد خطا و عیب یابی پرداخته است ، تا با دانش از خدمات تعمیرگاه مرکزی جنرال الکتریک بهره مند شوید.

 

جنرال الکتریک یک برند آمریکایی است که برای تعمیرات لوازم خانگی آن حتما باید از قطعات فابریک استفاده نمود و این امر تنها در نمایندگی رسمی جنرال الکتریک محقق میشود.

سایت رسمی نمایندگی جنرال الکتریک اعلام کرده است که کارکنان و مدیران این مجموعه ابتدا از آنچه که مشتریان نیاز دارند درک دقیقی پیدا میکنند و سپس اقدام به طراحی و تولید محصولات میکنند ، از این رو روز به روز محصولات جنرال الکتریک کمک بیشتری به بهبود زندگی روزمره مردم میکنند.          62941-021

 

https://www.repairsidebyside.com/GeneralElectric

 

 

  

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

 

با رعایت نکات زیر کمتر نیازمند تعمیر یخچال فریزر شوید

  1. یخچال فریزری را انتخاب نمایید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد.
  2. هنگام استفاده از یخچال فریزر حتما از محافظ برق استفاده نمایید.
  3. برای شروع به کار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی قرار دهید.
  4. برای تعویض ترموستات حتما با مجوعه تعمیر یخچال آی پی امداد تماس حاصل نمایید.
  5. اگر یخچال شما برفک میزند سریعا به صورت دستی برفک زدایی نمایید و اگر مدل یخچال شما نوفراست است بدانید که دیفراست دستگاه مشکل دارد و باید هرچه زودتر برای تعمیر یخچال اقدام نمایید.
  6. هرگز با وسایل نوک تیز اقدام به کندن یخ نکنید زیرا جنس اواپراتور از آلومینیوم است و به سادگی سوراخ و گاز یخچال خارج میشود و شما را نیازمند تعمیرات یخچال میکند.
  7. قرار دادن یخچال یا فریزر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  8. حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد.
  9. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال و بدون درپوش مخصوصا مایعات پرهیز کنید.
  10. برای تمیز کردن یخچال فریزر حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید.
  11. بیرون یخچال را هر چند وقت یک بار تمیز کنید.
  12. در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید.
  13. مواد اولیه که در یخچال قرار میدهیم از خود حرارت دارند و چون دمای آنها گرمتر از دمای یخچال است تا زمانی که به درجه برودت یخچال برسند منبع تولید حرارت بوده و باعث تولید برفک میشوند.

در صورت نیاز به کمک، تعمیرکاران مجرب یخچال تنها با یک تماس، در محل شما حاضر میشوند. 62941-021

 

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

تعمیرات یخچال در محل

خوبه که بدونین ما همه نوع یخچالی رو در محل تعمیر میکنیم . یخچالا مدلهای مختلفی دارن مثله :

  • یخچال خانگی
  • یخچال فریزر
  • یخچال ساید بای ساید
  • یخچالهای صنعتی ، یخچال صندوقی
  • یخچال ایستاده
  • یخچال یخساز و ..

خدمات تعمیر یخچال در محل شامل همه این موارد میشود .اگر شما هرکدوم از این نوع یخچالهارو دارین و یخچالتون به تعمیر نیاز داره ما آماده ایم که به سرعت و با کیفیت مشکلتون رو حل کنیم.

از مزیت های استفاده خدمات تعمیرات یخچال در محل به شرح زیر میباشد :

  • هنگامیکه تعمیر یخچال در محل یا منزل شما عزیزان انجام گردد دغدغه ای بابت جابه جایی دستگاه نخواهید داشت.
  • هزینه جابه جایی یخچال سنگین میباشد و با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال در منزل از این هزینه معاف میشوید.
  • یخچال یک دستگاه مصرفی و شخصی به شمار میاید و طبیعتا هنگام تعمیرات علاقه مند به حضور در کنار تکنسین میباشید که این امر تنها در ” خدمات در محل ” امکان پذیر میباشد.
  • از ابتدا تا انتها در جریان خدمات تعمیر یخچال خود قرار میگیرید.

 

 

 

 

https://www.repairsidebyside.com/refrigerator-repair

 

 

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰


چگونه فضای بیشتری در یخچال خود ایجاد کنیم

با روی آوردن خانواده های بیشتر به رژیم غذایی تمیزتر از غذاهای تازه بیشتر ، شلوغی کمتر می شود و یخچال پر می شود. استفاده از هر اینچ فضای موجود کلید دستیابی به یخچال منظم است. نکات زیر به نظم می رسد و به ایجاد فضای بیشتر کمک می کند.

موارد را سازماندهی کنید
برای به حداکثر رساندن فضا ، سازماندهی اقلام در یخچال کلیدی است. سطل های پلاستیکی بسیار عالی هستند زیرا می توانید از طریق آنها موارد مورد نظر را پیدا کنید. آنها می توانند توسط گروه های غذایی یا حتی برنامه های غذایی هفتگی ناهار و شام سازماندهی شوند. این امر باعث می شود بسته بندی ناهار صبح زود یا پخت غذای سریع در شبهای شلوغ هفته بسیار کارآمدتر باشد.

سبدها همچنین می توانند برای سازماندهی اقلام مورد استفاده قرار گیرند و اگر دسته داشته باشند می توانند بسیار مفید باشند ، بنابراین سبدها را می توان به راحتی از یخچال برای آماده سازی غذا خارج کرد. تقسیم کننده های پلاستیکی که در سطل های سبزیجات قرار می گیرند می توانند با جدا و مرتب نگه داشتن وسایل ، فضا را بیشتر کنند.

استفاده از فضای کم استفاده
ذخیره مواد غذایی در قفسه ها یا سطل های آشپزخانه واضح است ، اما می توانید از فضای کم استفاده شده در زیر آن مکان ها نیز استفاده کنید. اگر یخچال شما دارای قفسه های سیمی است ، اقلام بسته بندی شده را با گیره های اتصال دهنده یا گیره های کیسه ای به پایین قفسه بچسبانید.

کشوهای زیر قفسه یکی دیگر از راه حل های عالی برای صرفه جویی در فضا است. اینها به راحتی روی یک قفسه پلاستیکی می لغزند و چندین اینچ فضای مفید دیگر برای ذخیره وسایل ایجاد می کنند. کارتن تخم مرغ یکی دیگر از ابزارهای مفیدی است که می تواند به عنوان چاشنی در درب یخچال عمل کند و بطری ها را مرتب نگه دارد و بهم ریختگی را از بین ببرد.

به دنبال یک حرفه ای باشید
تماس با یک متخصص برای سرویس یخچال شما فقط برای زمانی نیست که شما نیاز به تعمیر دارید. آنها همچنین می توانند به شما در ایجاد راه حل برای مشکلات ذخیره سازی و کارکردن کارآمدتر دستگاه شما کمک کنند. یکی از راه هایی که می تواند به شما در آزادسازی فضای بیشتر کمک کند ، نصب یا اتصال یک دستگاه پخش آب و یخ در درب است. این امر نیاز به بطری های آب و سینی های یخ را برطرف می کند و در نتیجه فضایی برای وسایل دیگر فراهم می کند.

 

برای ارتباط با متخصصین تعمیر یخچال کلیک کنید.

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

 

بهترین تعمیرگاه لوازم منزل باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

 

 

 

 

 

چگونه می توانید زمان تعویض یخچال به جای تعمیر آن را تشخیص دهید؟

 

علائم متعددی وجود دارد که باید هنگام شروع به کار یخچال خود مراقب باشید. در اینجا برخی از حقایق مربوط به تعمیر یخچال در مقابل تعویض آورده شده است.

 

 

 

هزینه تعمیر یخچال به طور متوسط

یخچال من چقدر باید دوام بیاورد؟

نشانه هایی که باید یخچال خود را عوض کنید

یخچال را تعویض کنید و آشپزخانه خود را مرتب کنید

 

هزینه تعمیر یخچال به طور متوسط

 

 

بسته به سن ، نوع و مدل یخچال قیمت تعمیر یخچال متفاوت خواهد بود. همچنین بستگی به این دارد که کدام قسمت از یخچال واقعاً نیاز به تعمیر دارد. بسته به محل زندگی شما ، قیمت نیز ممکن است تغییر کند.

 

 

 

به طور متوسط ??، مشاغل تعمیر یخچال می تواند بین 200 تا 400 دلار هزینه داشته باشد. این بسیار ارزان تر از هزینه متوسط ??یخچال جدید است که می تواند بین 500 تا 3000 دلار قیمت داشته باشد!

 

 

 

یخچال من چقدر باید دوام بیاورد؟

 

خوشبختانه یخچال شما به گونه ای ساخته شده است که دوام بیاورد. یخچال شما باید حدود 13 سال کار کند ، گاهی اوقات با نگهداری خوب. با این حال ، نمی توان دقیقاً دانست که یخچال شما چند ساله است بدون تحقیق ، مخصوصاً اگر به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید.

 

 

 

نشانه هایی که باید یخچال خود را عوض کنید

 

در حالی که تعمیر یخچال به طور کلی ارزان تر از تعویض کامل آن است ، چند عامل را باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر یخچال شما از مدت زمان 13 سال گذشته است و به نظر می رسد خاموش است ، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. با این حال ، اگر نمی دانید آیا می توانید یخچال را تعویض کنید ، پاسخ مثبت است.

 

 

 

اینکه آیا باید قبل از آن یخچال خود را تعمیر یا تعویض کنید یا خیر ، بستگی زیادی به نوع یخچال شما دارد. یخچال های ساید بای ساید پنجره پنج ساله دارند قبل از این که به جای تعمیر آنها به فکر تعویض آنها باشید ، در حالی که فریزرهای باز بالا باید در صورت بروز مشکل بعد از سه سال تعویض شوند. یخچال فریزرهای پایین می توانند بیشترین عمر را در تعمیرات داشته باشند و تنها پس از گذشت هفت سال باید تعویض شوند.

 

 

 

گارانتی شما نیز ممکن است عامل تعیین کننده ای در تصمیم گیری در مورد تعمیر یا تعویض یخچال شما باشد. برخی از ضمانت ها به شما این امکان را می دهند که در صورت بروز مشکل یخچال خود را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کنید. قبل از تصمیم گیری در مورد یخچال خود ، گارانتی خود را بررسی کنید!

 

 

 

اگر یخچال شما آسیب زیادی دیده است و نمی خواهید نگران هزینه های تعمیر باشید یا نگران مسائل اضافی هستید ، بعداً بهتر است یخچال خود را به طور کلی تعویض کنید. اگر از میزان کامل مشکلات یخچال خود مطمئن نیستید ، متخصص یخچال می تواند به شما کمک کند.

 

 

 

یخچال را تعویض کنید و آشپزخانه خود را مرتب کنید

 

هنگام تصمیم گیری برای تعویض یخچال ، قبل از انتخاب نهایی باید همه گزینه های خود را وزن کنید. اکنون دانش کافی برای تصمیم گیری صحیح را خواهید داشت!

 

 

 

آیا یخچال شما دچار مشکل شده و نمی دانید چه کار کنید؟

 

 

 

ما برای کمک اینجا هستیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خدمات تعمیر یخچال با ما تماس بگیرید و برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

httpsw://ww.repairsidebyside.com/refrigerator-repair

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

 

 

بیایید نگاهی به برخی از مشکلات رایج و راه حل های آنها بیندازیم:

 

      1. نشت آب یکی از رایج ترین مشکلات یخچال است
این نیز به طور بالقوه خطری محسوب می شود ، زیرا در صورت عدم توجه می توان در اثر نشت آب دچار لغزش و سقوط شد. این مشکلات یخچال و فریزر می تواند دو دلیل داشته باشد. اولین دلیل ممکن است مسدود شدن یخ زدایی مسدود شده و دلیل احتمالی دیگر مسدود شدن یا یخ زدن منبع آب باشد. می توانید با تخلیه یخ زدگی واقع در پشت فریزر خود با آب گرم این مشکل را برطرف کنید. همچنین می توانید شیر لاستیکی واقع در داخل زهکشی یخ زدایی را تمیز کنید.

 

     2. یخچال خنک نمی شود
گاهی اوقات ممکن است تجربه کنید که یخچال شما دمای لازم را حفظ نمی کند. دلیل اصلی پشت این یک کویل کندانسور کثیف است و برای رفع آن باید سیم پیچ را تمیز کنید. سیم پیچ کندانسور در پایین یخچال شما قرار دارد. قبل از انجام این کار ، فراموش نکنید که آن را جدا کنید. همچنین می توانید این کار را به طور منظم به عنوان بخشی از نگهداری آن انجام دهید.

 

     3. درب یخچال به درستی بسته نمی شود
اگر مدت زیادی است که از آن استفاده می کنید ، حتماً تجربه کرده اید که مهر و موم لاستیکی درب دست نخورده نگه داشته است. این می تواند مشکلات دیگری در یخچال شما ایجاد کند و حتی ممکن است مصرف انرژی را افزایش دهد. برای حل این مشکل یخچال ، باید مهر لاستیکی را تعویض کنید.

 

     4. یخ زدگی در داخل یخچال شما ایجاد می شود
واحد فریزر یخچال به عنوان محل نگهداری یخ و غذاهای یخ زده عمل می کند. اگر مشاهده کنید که یخبندان یا یخ قابل توجهی در داخل آن جمع می شود ، ممکن است بر عملکرد صحیح فریزر تأثیر منفی بگذارد. این مشکل در اثر افزایش رطوبت داخل فریزر ایجاد می شود. ممکن است به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا به دلیل خرابی مهر و موم در باشد. در این مورد نیز باید مهر را تعویض کنید.

 

     5. یخچال پر سر و صدا
آنها به عنوان بخشی از عملکرد عادی خود کمی سر و صدا ایجاد می کنند. اما اگر سر و صدای یخچال شما به میزان قابل توجهی افزایش یافته باشد ، ممکن است ناشی از خرابی فن باشد. از دو نوع فن تشکیل شده است: فن کندانسور و فن تبخیری. این فن ها سیم پیچ کندانسور را خنک نگه می دارند و به حفظ دمای مناسب داخل یخچال کمک می کند. یکی از علل احتمالی یخچال پر سر و صدا ، خرابی موتور در یکی از این فن ها است. برای رفع این مشکل باید با یک متخصص تماس بگیرید.

 

     6. یخچال گرم است
غذای شما را خنک نگه می دارد. اما اگر دمای داخل یخچال بالا برود ، تمام هدف را شکست می دهد. محتمل ترین علت این مشکل خرابی سیم پیچ کندانسور است. برای اطمینان از عملکرد کارآمد آن ، می توانید آن را تمیز کنید. اگر مشکل حل نشد ، برای تعمیر یا تعویض آن به کمک حرفه ای نیاز دارید.

 

     7. مصرف بالای برق
اگر متوجه افزایش ناگهانی قبض برق خود شدید ، ممکن است به دلیل یخچال باشد. این به این دلیل است که یکی از پر مصرف ترین لوازم خانگی است. برای اندازه گیری میزان مصرف برق یخچال خود می توانید از متر سنج استفاده کنید. اگر افزایش ناگهانی قبض برق واقعاً به دلیل یخچال باشد ، برای حل این مشکل باید خدمات حرفه ای رزرو کنید.

 

 اگر با هر یک از مشکلات فوق در مورد لوازم خانگی خود در خانه روبرو هستید، با تعمیرگاه مجاز یخچال تماس بگیرید.

 

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

چه عواملی هزینه تعمیر لوازم خانگی را معین میکند؟
همانطور که گفته شد ، تأثیر نوع خرید هزینه های کلی تعمیر لوازم خانگی تأثیر می گذارد. آگاهی از این تأثیر بسیار مهم است زیرا تصویر دقیق تری از قیمت تعمیرات به شما ارائه می دهد. علاوه بر این ، از شما می توانید کند که توسط شرکت های تعمیر و نگهداری بی پروا یا متخصصانی که هزینه های نامعقول و گزاف درخواست می کنند ، فریب نخورید درخواست کنید.

با توجه به این موارد ، در اینجا برخی از عوامل موثر قابل توجه است که باید از آنها آگاه شوید:

قیمت قطعات تعویض یخچال
هزینه خدمات تعمیر لوازم خانگی
مهارت و تخصص فنی تکنسین تعمیر
در اصل ، شما مشکل را تشخیص می دهید ، قطعات یدکی و تروریست ها کار را پرداخت می کنند. هرچه پیچیده تر باشد ، تکنسین زمان بیشتری برای حل نیاز آن و هزینه های تعمیر بالاتری را در پی دارد. همچنین لازم به ذکر است که هر شرکت خدمات تعمیر لوازم خانگی در کانادا نرخ یا قیمت متفاوتی را داشته است.

قیمت قطعات یدکی - مانند فن ، واشر ، کمپرسور ، موتور و سیم پیچ های کندانسور - یکی دیگر از عامل مهم است. برخی از قطعات تغییر یافته به طور خاص در حال حاضر هستند ، در حالتی که دیگر قطعات را نمی توان سخت یافت و گرانتر از حد معمول است. اقدام ، مارک و مدل یخچال شما ممکن است نقش مهمی را در آسان یا سخت بودن به دست آوردن قطعات ایدکی داشته باشید.

به طور خاص ، تجربه و دانش متخصص تعمیرکار دارای مجوز نیز ملاحظات مهمی است. هرچه تجربه آنها بیشتر باشد ، خدمات بیشتری را از شما دریافت کنید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که از یک تکنسین بی تجربه باشید برای کاهش میزان استفاده ، اما انتخاب یک تعمیرکار با تجربه ترم به شما آرامش می دهد. یعنی می توانید مطمئن باشید که به کسی که می دانید چه می خواهم جبران کنید

 

https://www.repairsidebyside.com/

 

  • TERMINATOR SE
  • ۰
  • ۰

 

آیا از سر و صدای یخچال خود خسته شده اید؟

آیا تا به حال با صدای بلند فقط از خواب بیدار شده اید تا بدانید یخچال شماست؟ آیا دوست دارید بدانید صداها عادی هستند و باید به کدام صداها توجه داشته باشید؟ برای سلامت لوازم و خانواده ما بسیار مهم است که بتوانیم تفاوت را ببینیم. این چطور می پرسید؟ صداهایی از همه لوازم ما بیرون می آید که به این معنی است که باید اقدامات فوراً انجام شود. دانستن اینکه صداها چیست و چه اقداماتی نیاز دارند می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

 

نکات ساده ای وجود دارد که می توانم امروز به آنها گوش فرا دهم ، که از لوازم شما در برابر مشکلات آینده محافظت می کند.

 

سر و صدای یخچال برای شنیدن و نحوه انجام آنها:

 

آیا صدای بلندی فن از داخل یخچال می آید - اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید داخل یخچال است. آیا به نظر می رسد که به چیزی برخورد می کند؟ ممکن است بخواهید مطمئن شوید که دستگاه شما فضای زیادی برای جریان هوا دارد. این می تواند باعث اختلال در سیستم خنک کننده شما شود. در صورت ادامه سر و صدا ، با مشاغل تعمیر و سرویس لوازم خانگی خود تماس بگیرید.

 

آیا یخچال شما کاملاً بی صدا است؟ این ممکن است مشکلی در کمپرسور شما باشد. به پشت یخچال گوش دهید و اگر چیزی شروع نشد ، باید مطمئن شوید که برق دارید. اگر در داخل یخچال چراغ روشن دارید ، می توانید قطع کننده خود را دوباره روشن و خاموش کنید. اگر کمپرسور و پنکه از پشت روشن نمی شوند ، ممکن است توصیه های حرفه ای در مورد دستگاه خود دریافت کنید.

 

آیا از پایین یا پشت یخچال خود صدای جغجغه ای می شنوید؟ ابتدا محل صدا را از کجا بیابید ، این مهم است زیرا در جایی که صدا از سیگنالهایی که در حال وقوع هستند می آید. مطمئن شوید که فضای کافی برای جریان هوا دارید. کمپرسور شما با حذف گرما از داخل کار می کند و اگر فضای کافی برای جریان هوا وجود نداشته باشد می تواند باعث قطعات خاص یا خرابی کمپرسور شود.

 

آیا صدای خروج آب از یخچال خود را می شنوید؟ از پایین می آید یا از در؟ این می تواند به خانه و یخچال شما آسیب برساند. این یک مشکل اساسی است که باید در اسرع وقت برطرف شود. اگر یخچالی دارید که می توانید بیرون بیاورید ، این کار را انجام دهید و آب پشت آن را در دیوار خاموش کنید.

 

آیا صدای یخ زدن از یخچال یا هر وسیله دیگری را می شنوید؟ این می تواند یک مشکل الکتریکی باشد. ابتدا ، در صورت شنیدن صدای خروجی یا زاپ کردن ، برق را خاموش کنید. در اسرع وقت با تکنسین لوازم خانگی خود تماس بگیرید.

 

آن یخچال پر سر و صدا چیست؟

 

یخچال پر سر و صدا ، ناخوشایند و پر سر و صدا می تواند شما را دیوانه کند ، اما این می تواند به شما اطلاع دهد که مشکلی وجود دارد. این به شما این امکان را می دهد که قبل از اینکه باعث آسیب جدی به واحد شما ، خانه شما و حتی اعضای خانواده شما شود ، تعیین کنید که چه اتفاقی می افتد و آن را متوقف کنید. داشتن تعدادی در نزدیکی یک شرکت معتبر سرویس و تعمیر لوازم خانگی مهم است. توصیه می کنم قبل از بروز مشکل با شرکت های تعمیر لوازم خانگی مصاحبه کنید. بنابراین ، هنگامی که یخچال شما سر و صدا می کند ، بروید و با آنها تماس بگیرید و ببینید آنها فکر می کنند مشکل چیست. فقط به این دلیل که شما تماس می گیرید به این معنا نیست که شما باید یک فناوری را به خانه خود بیاورید. یک شرکت خوب اطلاعاتی را بدون هیچ هزینه ای در اختیار شما قرار می دهد.

 

یادگیری صداهایی که لوازم خانگی ما ایجاد می کند بسیار ارزشمند است. درک اینکه صداهای معمولی چگونه به نظر می رسند به ما امکان دسترسی به موارد غیرمعمول را می دهد.

 

یخچال خوب نگهداری شده یخچال خوب کار می کند.

 

اطمینان حاصل کنید که هنگام تماس با شرکت لوازم خانگی خود از تلفن ، از آنها بپرسید که آیا تعمیر و نگهداری لوازم خانگی شما را انجام می دهند یا خیر. هر دستگاه مکانیکی باید سالانه نگهداری شود تا بتواند به خوبی کار کند و هزینه کمتری برای شما داشته باشد. علاوه بر این ، طول عمر دستگاه های شما را افزایش می دهد.

  • TERMINATOR SE