love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

نکات نگهداری از یخچال


تغییر مکان یخچال - یخچال ها با کارایی بیشتری جریان هوا را در پشت خود دارند. یخچال خود را یک یا دو اینچ از دیوار دور کنید تا گردش هوا در دستگاه بهبود یابد. این کار باعث می شود کمپرسور شما خیلی داغ نشود و بیش از حد گرم شود. تعمیر کمپرسور بسیار هزینه بر است.

یخچال خود را تمیز کنید - گرد و غبار را از کویل کندانسور روی یخچال خود یک بار در ماه جارو کنید تا کارایی بیشتری داشته باشد. همچنین پاک کردن دوره ای مهر و موم ها قالب را دور نگه می دارد.

از تجمع یخ در فریزر جلوگیری کنید - یک لایه نازک از اسپری آشپزی را داخل فریزر خود قرار دهید و آن را پاک کنید. مقدار کمی از اسپری باقی مانده به جلوگیری از تجمع یخ کمک می کند.

درب های یخچال را مجدداً مغناطیسی کنید-اگر آهنرباهای مهر و موم درهای یخچال شما ضعیف هستند ، می توانید آنها را مجدداً با حرکت یک آهنربای قوی در امتداد واشر در یک جهت تقریباً 50 بار برای بهترین نتایج ، مغناطیسی کنید.

سطل یخ خود را خالی کنید - یخی که به مدت طولانی در فریزر شما قرار دارد می تواند یک تکه بزرگ را در قسمت زیر سطل شما ایجاد کند و در صورت نشستن طولانی مدت بوی بدی می دهد. ماهی یکبار سطل یخ خود را خالی کنید تا یخ تازه ، بی بو و تمیز داشته باشید.

فریزر را پر کنید - فریزر شما وقتی پر از اقلام یخ زده است ، کارآمدتر عمل می کند. اگر چیز زیادی برای قرار دادن در فریزر ندارید ، چند قوطی شیر را با آب پر کنید و آنها را فریز کنید. این امر به شما اطمینان می دهد که فریزر را به بهترین شکل ممکن کار می کنید.

 

برای ارتباط با تعمیرگاه یخچال کلیک کنید.

 

 

  • ۰۰/۰۶/۱۳
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی