love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

آیا از سر و صدای یخچال خود خسته شده اید؟

آیا تا به حال با صدای بلند فقط از خواب بیدار شده اید تا بدانید یخچال شماست؟ آیا دوست دارید بدانید صداها عادی هستند و باید به کدام صداها توجه داشته باشید؟ برای سلامت لوازم و خانواده ما بسیار مهم است که بتوانیم تفاوت را ببینیم. این چطور می پرسید؟ صداهایی از همه لوازم ما بیرون می آید که به این معنی است که باید اقدامات فوراً انجام شود. دانستن اینکه صداها چیست و چه اقداماتی نیاز دارند می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

 

نکات ساده ای وجود دارد که می توانم امروز به آنها گوش فرا دهم ، که از لوازم شما در برابر مشکلات آینده محافظت می کند.

 

سر و صدای یخچال برای شنیدن و نحوه انجام آنها:

 

آیا صدای بلندی فن از داخل یخچال می آید - اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید داخل یخچال است. آیا به نظر می رسد که به چیزی برخورد می کند؟ ممکن است بخواهید مطمئن شوید که دستگاه شما فضای زیادی برای جریان هوا دارد. این می تواند باعث اختلال در سیستم خنک کننده شما شود. در صورت ادامه سر و صدا ، با مشاغل تعمیر و سرویس لوازم خانگی خود تماس بگیرید.

 

آیا یخچال شما کاملاً بی صدا است؟ این ممکن است مشکلی در کمپرسور شما باشد. به پشت یخچال گوش دهید و اگر چیزی شروع نشد ، باید مطمئن شوید که برق دارید. اگر در داخل یخچال چراغ روشن دارید ، می توانید قطع کننده خود را دوباره روشن و خاموش کنید. اگر کمپرسور و پنکه از پشت روشن نمی شوند ، ممکن است توصیه های حرفه ای در مورد دستگاه خود دریافت کنید.

 

آیا از پایین یا پشت یخچال خود صدای جغجغه ای می شنوید؟ ابتدا محل صدا را از کجا بیابید ، این مهم است زیرا در جایی که صدا از سیگنالهایی که در حال وقوع هستند می آید. مطمئن شوید که فضای کافی برای جریان هوا دارید. کمپرسور شما با حذف گرما از داخل کار می کند و اگر فضای کافی برای جریان هوا وجود نداشته باشد می تواند باعث قطعات خاص یا خرابی کمپرسور شود.

 

آیا صدای خروج آب از یخچال خود را می شنوید؟ از پایین می آید یا از در؟ این می تواند به خانه و یخچال شما آسیب برساند. این یک مشکل اساسی است که باید در اسرع وقت برطرف شود. اگر یخچالی دارید که می توانید بیرون بیاورید ، این کار را انجام دهید و آب پشت آن را در دیوار خاموش کنید.

 

آیا صدای یخ زدن از یخچال یا هر وسیله دیگری را می شنوید؟ این می تواند یک مشکل الکتریکی باشد. ابتدا ، در صورت شنیدن صدای خروجی یا زاپ کردن ، برق را خاموش کنید. در اسرع وقت با تکنسین لوازم خانگی خود تماس بگیرید.

 

آن یخچال پر سر و صدا چیست؟

 

یخچال پر سر و صدا ، ناخوشایند و پر سر و صدا می تواند شما را دیوانه کند ، اما این می تواند به شما اطلاع دهد که مشکلی وجود دارد. این به شما این امکان را می دهد که قبل از اینکه باعث آسیب جدی به واحد شما ، خانه شما و حتی اعضای خانواده شما شود ، تعیین کنید که چه اتفاقی می افتد و آن را متوقف کنید. داشتن تعدادی در نزدیکی یک شرکت معتبر سرویس و تعمیر لوازم خانگی مهم است. توصیه می کنم قبل از بروز مشکل با شرکت های تعمیر لوازم خانگی مصاحبه کنید. بنابراین ، هنگامی که یخچال شما سر و صدا می کند ، بروید و با آنها تماس بگیرید و ببینید آنها فکر می کنند مشکل چیست. فقط به این دلیل که شما تماس می گیرید به این معنا نیست که شما باید یک فناوری را به خانه خود بیاورید. یک شرکت خوب اطلاعاتی را بدون هیچ هزینه ای در اختیار شما قرار می دهد.

 

یادگیری صداهایی که لوازم خانگی ما ایجاد می کند بسیار ارزشمند است. درک اینکه صداهای معمولی چگونه به نظر می رسند به ما امکان دسترسی به موارد غیرمعمول را می دهد.

 

یخچال خوب نگهداری شده یخچال خوب کار می کند.

 

اطمینان حاصل کنید که هنگام تماس با شرکت لوازم خانگی خود از تلفن ، از آنها بپرسید که آیا تعمیر و نگهداری لوازم خانگی شما را انجام می دهند یا خیر. هر دستگاه مکانیکی باید سالانه نگهداری شود تا بتواند به خوبی کار کند و هزینه کمتری برای شما داشته باشد. علاوه بر این ، طول عمر دستگاه های شما را افزایش می دهد.

  • ۰۰/۰۶/۱۵
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی