love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

 

 

بیایید نگاهی به برخی از مشکلات رایج و راه حل های آنها بیندازیم:

 

      1. نشت آب یکی از رایج ترین مشکلات یخچال است
این نیز به طور بالقوه خطری محسوب می شود ، زیرا در صورت عدم توجه می توان در اثر نشت آب دچار لغزش و سقوط شد. این مشکلات یخچال و فریزر می تواند دو دلیل داشته باشد. اولین دلیل ممکن است مسدود شدن یخ زدایی مسدود شده و دلیل احتمالی دیگر مسدود شدن یا یخ زدن منبع آب باشد. می توانید با تخلیه یخ زدگی واقع در پشت فریزر خود با آب گرم این مشکل را برطرف کنید. همچنین می توانید شیر لاستیکی واقع در داخل زهکشی یخ زدایی را تمیز کنید.

 

     2. یخچال خنک نمی شود
گاهی اوقات ممکن است تجربه کنید که یخچال شما دمای لازم را حفظ نمی کند. دلیل اصلی پشت این یک کویل کندانسور کثیف است و برای رفع آن باید سیم پیچ را تمیز کنید. سیم پیچ کندانسور در پایین یخچال شما قرار دارد. قبل از انجام این کار ، فراموش نکنید که آن را جدا کنید. همچنین می توانید این کار را به طور منظم به عنوان بخشی از نگهداری آن انجام دهید.

 

     3. درب یخچال به درستی بسته نمی شود
اگر مدت زیادی است که از آن استفاده می کنید ، حتماً تجربه کرده اید که مهر و موم لاستیکی درب دست نخورده نگه داشته است. این می تواند مشکلات دیگری در یخچال شما ایجاد کند و حتی ممکن است مصرف انرژی را افزایش دهد. برای حل این مشکل یخچال ، باید مهر لاستیکی را تعویض کنید.

 

     4. یخ زدگی در داخل یخچال شما ایجاد می شود
واحد فریزر یخچال به عنوان محل نگهداری یخ و غذاهای یخ زده عمل می کند. اگر مشاهده کنید که یخبندان یا یخ قابل توجهی در داخل آن جمع می شود ، ممکن است بر عملکرد صحیح فریزر تأثیر منفی بگذارد. این مشکل در اثر افزایش رطوبت داخل فریزر ایجاد می شود. ممکن است به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا به دلیل خرابی مهر و موم در باشد. در این مورد نیز باید مهر را تعویض کنید.

 

     5. یخچال پر سر و صدا
آنها به عنوان بخشی از عملکرد عادی خود کمی سر و صدا ایجاد می کنند. اما اگر سر و صدای یخچال شما به میزان قابل توجهی افزایش یافته باشد ، ممکن است ناشی از خرابی فن باشد. از دو نوع فن تشکیل شده است: فن کندانسور و فن تبخیری. این فن ها سیم پیچ کندانسور را خنک نگه می دارند و به حفظ دمای مناسب داخل یخچال کمک می کند. یکی از علل احتمالی یخچال پر سر و صدا ، خرابی موتور در یکی از این فن ها است. برای رفع این مشکل باید با یک متخصص تماس بگیرید.

 

     6. یخچال گرم است
غذای شما را خنک نگه می دارد. اما اگر دمای داخل یخچال بالا برود ، تمام هدف را شکست می دهد. محتمل ترین علت این مشکل خرابی سیم پیچ کندانسور است. برای اطمینان از عملکرد کارآمد آن ، می توانید آن را تمیز کنید. اگر مشکل حل نشد ، برای تعمیر یا تعویض آن به کمک حرفه ای نیاز دارید.

 

     7. مصرف بالای برق
اگر متوجه افزایش ناگهانی قبض برق خود شدید ، ممکن است به دلیل یخچال باشد. این به این دلیل است که یکی از پر مصرف ترین لوازم خانگی است. برای اندازه گیری میزان مصرف برق یخچال خود می توانید از متر سنج استفاده کنید. اگر افزایش ناگهانی قبض برق واقعاً به دلیل یخچال باشد ، برای حل این مشکل باید خدمات حرفه ای رزرو کنید.

 

 اگر با هر یک از مشکلات فوق در مورد لوازم خانگی خود در خانه روبرو هستید، با تعمیرگاه مجاز یخچال تماس بگیرید.

 

 

  • ۰۰/۰۶/۲۰
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی