love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰


چگونه فضای بیشتری در یخچال خود ایجاد کنیم

با روی آوردن خانواده های بیشتر به رژیم غذایی تمیزتر از غذاهای تازه بیشتر ، شلوغی کمتر می شود و یخچال پر می شود. استفاده از هر اینچ فضای موجود کلید دستیابی به یخچال منظم است. نکات زیر به نظم می رسد و به ایجاد فضای بیشتر کمک می کند.

موارد را سازماندهی کنید
برای به حداکثر رساندن فضا ، سازماندهی اقلام در یخچال کلیدی است. سطل های پلاستیکی بسیار عالی هستند زیرا می توانید از طریق آنها موارد مورد نظر را پیدا کنید. آنها می توانند توسط گروه های غذایی یا حتی برنامه های غذایی هفتگی ناهار و شام سازماندهی شوند. این امر باعث می شود بسته بندی ناهار صبح زود یا پخت غذای سریع در شبهای شلوغ هفته بسیار کارآمدتر باشد.

سبدها همچنین می توانند برای سازماندهی اقلام مورد استفاده قرار گیرند و اگر دسته داشته باشند می توانند بسیار مفید باشند ، بنابراین سبدها را می توان به راحتی از یخچال برای آماده سازی غذا خارج کرد. تقسیم کننده های پلاستیکی که در سطل های سبزیجات قرار می گیرند می توانند با جدا و مرتب نگه داشتن وسایل ، فضا را بیشتر کنند.

استفاده از فضای کم استفاده
ذخیره مواد غذایی در قفسه ها یا سطل های آشپزخانه واضح است ، اما می توانید از فضای کم استفاده شده در زیر آن مکان ها نیز استفاده کنید. اگر یخچال شما دارای قفسه های سیمی است ، اقلام بسته بندی شده را با گیره های اتصال دهنده یا گیره های کیسه ای به پایین قفسه بچسبانید.

کشوهای زیر قفسه یکی دیگر از راه حل های عالی برای صرفه جویی در فضا است. اینها به راحتی روی یک قفسه پلاستیکی می لغزند و چندین اینچ فضای مفید دیگر برای ذخیره وسایل ایجاد می کنند. کارتن تخم مرغ یکی دیگر از ابزارهای مفیدی است که می تواند به عنوان چاشنی در درب یخچال عمل کند و بطری ها را مرتب نگه دارد و بهم ریختگی را از بین ببرد.

به دنبال یک حرفه ای باشید
تماس با یک متخصص برای سرویس یخچال شما فقط برای زمانی نیست که شما نیاز به تعمیر دارید. آنها همچنین می توانند به شما در ایجاد راه حل برای مشکلات ذخیره سازی و کارکردن کارآمدتر دستگاه شما کمک کنند. یکی از راه هایی که می تواند به شما در آزادسازی فضای بیشتر کمک کند ، نصب یا اتصال یک دستگاه پخش آب و یخ در درب است. این امر نیاز به بطری های آب و سینی های یخ را برطرف می کند و در نتیجه فضایی برای وسایل دیگر فراهم می کند.

 

برای ارتباط با متخصصین تعمیر یخچال کلیک کنید.

 

  • ۰۰/۰۶/۲۲
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی