love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

 

دلایل کار نکردن آبسرد کن یخچال

علت کار نکردن و خنک نکردن یخچال و ساید بای ساید

 

زمانی که به بازار و فروشگاه­های لوازم خانگی برویم, اگر از هر فروشنده­ای برای خرید یخچال بپرسیم, پیشنهاد اول آ­ن‌ها یقینا یخچال­های ساید بای ساید است. این یخچال­ها بیشتر در رنگ­های توسی و نقره­ای یا مشکی طراحی شده­اند واین رنگ­ها بیشترین طرفداران را در بین مشتریان خود دارد و به نسبت بزرگ محسوب می­شوند و دارای آبسرد کن هستند و از نقاط قوت آن­ها آبسرد کن است. آبسرد کن یخچال­های ساید بای ساید در سمت چپ قرار دارد.

دلایل کارنکردن و عیب آبسرد کن‌های یخچال‌های ساید بای ساید ممکن است علت فنی باشد و یا ممکن است علت آن ازموتور و برودت باشد. یخچال‌های ساید بای ساید شما آبسرد کن آن ممکن است مخزنی باشد. حال مخزنی بودن یعنی چه؟ یعنی به یک منبع آبی به صورت مستقیم وصل است که یخچال باید آن را خنک و سرد کند که امکان مشکل از برودت وجود دارد. اما اگرشما بعد از پر کردن یک لیوان آب سرد از آب سرد کن یک لیوان دیگر را بخواهید پر کنید ودر این زمان آب لیوان شما سرد نبود مشکل فنی است.

 

از جمله دلایل کار نکردن آبسرد کن یخچال ساید بای ساید می‌توان به یخ زدن لوله‌های آبی که متصل هستند به آبسرد کن اشاره کرد. در این حال آبی از آبسرد کن خارج نمی‌شود. پس باید دمای محیط را چک بکنیم که باعث یخ زدگی لوله‌ ها نشود. همیشه مشکل آب ندادن آبسرد کن مربوط به یخ زدگی لوله‌ها نیست. بلکه گاهی علت به خاطر مشکلات خود شیر آبدهی است که اگر از نظر مکانیکی دچار مشکل شود آبی از آبسرد کن خارج نمی‌شود.

همچنین علت آب نیامدن از آبسرد کن می‌تواند باز هم مرتبط با فیلتر‌ها باشد که باید هر ماه آن را برسب و هر شش ماه آن را عوض کرد.حتی مشکل آب نیامدن از آبسرد کن ممکن است به خاطر کلید فشار آب باشد که باید آن را هرازگاهی چرب نمود.

 

امروزه علم و دانش در بسیاری از موارد با سرعت بالا در حال رشد کردن است. با استفاده از بروزترین تکنولوژی­ها از جمله هوش مصنوعی و ربات­ها, تغییرات عظیمی درزمینه لوازم‌خانگی به وجودآمده است.  خیلی از لوازم‌ الکتریکی خانگی مانند چرخ گوشت هوشمند سازی شده و دارای کاربردهای فراوانی می­باشند.

یکی از محصولات هوشمندی که چند سالی است  وارد بازار شده‌ است و روزبه‌روز به امکانات آن‌ها افزوده می‌شود، یخچال‌های فریزر ساید بای ساید است. این دستگاه که با رشد دانش و تکنولوژی روزانه جدید می­شود و امکانات بیشتری برای برطرف کردن نیازهای ما ساخته است. دستگاه­های ساید بای ساید قادر هستند مدل‌های متفاوتی با برندهای گوناگونی دارا باشند که هرکدام نیازهای بخشی از جامعه را برطرف سازد.

 

 همانند سایر شرکت­ها, شرکت ساید بای ساید نیز خدماتی جهت کسب رضایت مشتری­ها انجام­ می­دهد.بناراین زمانی که آبسرد کن این یخچال با مشکل مواجه می‌شود بدانید که نمایندگی شرکت ساید بای ساید شما را به حال خود رها نمی‌ کند. شما می‌توانید با تماس با شماره نمایندگی ویرپول مشکل خود را به صورت آنلاین یا غیر حضوری و یا در صورت مشکل جدی‌تر به صورت حضوری از خدمات آن بهره‌مند شوید واز تعمیرات یخچال ساید بای ساید استفاده کافی را ببرید.

 

یخچال جزء لوازمی است که همه­ی اعضای خانواده از آن استفاده می‌کنند. تهیه آب سرد و یخ یکی از وظایف اصلی یخچال‌های امروزی به حساب می­آید. سیستم آب سردکن و یخ‌ساز یخچال، آب ورودی را ابتدا تصفیه کرده سپس آن را سرد یا به یخ تبدیل می‌کند. برای تعمیر آبسرد کن این یخچال در خانه باید فیلتر آن که به منبع آبی متصل است را تعویض کنید. این تعویض باید به صورت هر شش ماه یک بار انجام گیرد. پس توجه کنید که باید فیلترآبی یخچال ساید بای ساید خود را دو بار در سال عوض کنید تا دیگر نیازی به تعمیر تخصصی و رجوع به نمایندگی شرکت ساید بای ساید نداشته باشید.

 

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی