love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

وضعیت آب در کالیفرنیا از کنترل خارج شده است. این ایالت بار دیگر دچار خشکسالی شده است و همه ساکنان آن را احساس می کنند. از مردم خواسته می شود مصرف آب خود را کاهش داده و به صرفه جویی در مصرف آب کمک کنند. اگر شما نیز نگران خشکسالی هستید و می خواهید به صرفه جویی در مصرف آب کمک کنید ، ادامه مطلب را بخوانید. در اینجا چند نکته مفید در مورد نحوه صرفه جویی در آب در طول خشکسالی کالیفرنیا آمده است.

چمنزار خود را کمتر آبیاری کنید
چمنزارها آب زیادی مصرف می کنند. بنابراین ، وقت آن است که چمن خود را بکشید یا آب آن را کمتر آبیاری کنید. هرچه بیشتر در چمن صرفه جویی کنید ، آب بیشتری برای اهداف دیگر مانند دوش ، آشپزی ، مسواک زدن و سایر موارد شخصی در دسترس خواهد بود.

گیاهان غیر بومی پرورش ندهید
اگر نیاز به رشد گیاهان دارید ، مطمئن شوید که گیاهان غیر بومی را با گیاهان بومی جایگزین می کنید. گیاهانی که متعلق به کالیفرنیای جنوبی نیستند بیشتر از گیاهان بومی که در اینجا رشد می کنند آب بیشتری مصرف می کنند. گیاهان بومی نیز به پرندگان و زنبورها کمک می کنند.

تمام نشتی ها را برطرف کنید
هر ماه صورتحساب آب خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از آبی که برای آن هزینه می کنید استفاده می کنید. اگر صورت حساب بیش از انتظارات شما است ، باید نشتی را در کل خانه بررسی کنید. سپس باید تمام نشتی ها را برطرف کنید. اگر نشتی را پیدا نکردید ، می توانید یک لوله کش را برای کار استخدام کنید یا بهتر است در یک نشت یاب هوشمند سرمایه گذاری کنید.

وسایل و لوازم اضافی را از بین ببرید
برای صرفه جویی در آب در این روزهای سخت ، می توانید لوازم قدیمی (مانند ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی قدیمی) و وسایل (سر دوش و توالت) را کنار بگذارید. نسخه های جدیدتر از آب کمتری استفاده می کنند و به شما کمک می کند تا در هربار مصرف آب صرفه جویی کنید. تعویض لوازم قدیمی به کاهش هزینه های آب و انرژی کمک می کند. بنابراین ، آنها را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

ترفندهای ساده را امتحان کنید
برای صرفه جویی در مصرف آب ترفندهای ساده زیر را در برنامه روزانه خود امتحان کنید.

هنگام مسواک زدن شیر آب را ببندید.
هنگام دوش گرفتن ، شستن ، مسواک زدن ، اصلاح یا تمیز کردن اجازه ندهید آب جاری شود.
ماشین های لباسشویی و ماشین های ظرفشویی را تنها زمانی که بار کامل دارید کار کنید.
وقتی منتظر گرم شدن دوش هستید ، اجازه ندهید آب جاری شود. در عوض ، آن را در یک سطل ذخیره کنید و از آن برای تمیز کردن یا آبیاری گیاهان استفاده کنید.
پیاده روها و مسیرهای پیاده رو را با استفاده از جارو و نه شلنگ تمیز کنید.
هر روز ماشین خود را نشویید در عوض ، از یک پارچه برای از بین بردن گرد و غبار استفاده کنید.
گیاهان فضای باز را عصرها یا صبح زود آبیاری کنید زیرا آفتاب ظهر ممکن است باعث تبخیر بیش از حد H2O شود.
 

عاقلانه بخرید
هنگام خرید محصولات در سوپر مارکت ، بدانید غذاهایی که می خرید چقدر آب مصرف می کنند. این بدان معنی است که چقدر آب برای رشد یک گیاه و بسته بندی آن برای شما لازم است. محصولاتی را انتخاب کنید که برای زنده ماندن و رشد به آب کمتری احتیاج دارند. حتی هنگام خرید وسایلی مانند شلوار جین ، تی شرت یا تلفن های هوشمند ، آب مورد نیاز برای تولید آن را بدانید. ممکن است شما را شوکه کند که ساختن یک تی شرت نخی جدید به 650 گالن آب نیاز دارد ، در حالی که ساخت یک تلفن هوشمند جدید ممکن است 3000 گالن هزینه داشته باشد.

در پیشبرد دولت فعال باشید
باید بدانید که هر چقدر هم که خانوارها در مصرف آب صرفه جویی کنند ، دولت باید اقدام کند. بنابراین ، بهتر است از مقامات محلی و ایالتی بخواهید که از قوانین صرفه جویی در مصرف آب حمایت کرده و آنها را اجرا کنند. در جلسات شورای شهر (حتی به صورت مجازی) شرکت کنید تا بدانید چه برنامه های حفاظت از آب در حال اجرا است. در صورت مشاهده هدر رفت آب ، آن را به مقامات یا حتی رسانه ها گزارش دهید.

از محصولات مفید مطلع شوید
اگر کیفیت آب منطقه شما به دلیل خشکسالی تحت تأثیر قرار گرفته است ، باید از محصولات مفید مانند سیستم های تصفیه آب قابل حمل توسط AMPAC USA مطلع باشید. این آبگرمکن های قابل حمل اضطراری ، دستگاههای تصفیه ای هستند که به راحتی حمل می شوند و به طور گسترده ای برای درمان منابع آب تصفیه نشده مورد استفاده قرار می گیرند. نقش اصلی آنها تصفیه آب برای عوامل بیماری زا و ترکیبات سمی با خطر فوری ایجاد مشکلات سلامتی است. این یک منبع ضروری برای افرادی است که دسترسی آسان به آب آشامیدنی ندارند مانند پرسنل نظامی در مأموریت ها ، مناطق آسیب دیده از بلایا ، افرادی که برای کمپینگ یا پیاده روی بیرون آمده اند ، و افرادی که در کشورهای در حال توسعه که آب سالم آنها کم است ، دسترسی ندارند.

AMPAC USA این آبگرمکن های قابل حمل را با فناوری پیشرفته اسمز معکوس طراحی کرده است که برای کار به آب تغذیه و منبع تغذیه نیاز دارد. بسیاری از این محصولات را می توان با پنل های خورشیدی در مواقع اضطراری که برق در دسترس نیست سفارشی کرد. علاوه بر این ، این محصول می تواند 99 cont آلودگی ها را به دلیل فرآیند RO حذف کند تا آب آشامیدنی با کیفیت را فوراً ارائه دهد.

سیستم های تصفیه آب قابل حمل اسمز معکوس در محدوده 150 تا 1500 گالن در روز در دسترس هستند و دارای ویژگی های زیر هستند.

حمل و نقل آسان
انعطاف پذیر و به فضای کمتری نیاز دارد
غشای RO با کیفیت بالا با پیش فیلترها
عملیات آرام
با کلید روشن / خاموش کار می کند
دارای 12 ماه گارانتی سازنده می باشد
مجهز به چرخ های چرمی مخصوص کیف برای حرکت

  • ۰۰/۰۷/۱۸
  • TERMINATOR SE

دستگاه تصفیه آب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی