love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

رایج ترین مشکلات تعمیر لوازم خانگی 

 

وقتی صاحب خانه می‌شوید، لوازم خانگی خراب به «زمان» مربوط می‌شوند، نه «اگر». بسیاری از مسائل علائم واضحی مانند خرابی کامل را نشان می دهند، در حالی که برخی از علائم صرفاً پر سر و صدا و آزاردهنده هستند. اگر متوجه هر یک از این علائم شدید، وقت آن است که با یک سرویس تعمیر لوازم خانگی در سنت پیترز، MO تماس بگیرید. در اینجا رایج ترین مشکلات تعمیر لوازم خانگی در سال 2021 آمده است:

خرابی یخ ساز: درخواست های تعمیر یخ ساز این روزها بیشتر شده است زیرا هر یخچال جدید یک یخچال دارد. دلایل خرابی شامل قالب، کپک و قطعات ارزان است. زمانی که یک تکنسین تعمیر برای رسیدگی به مشکل مراجعه می کند، یخ ساز اغلب نیاز به تعویض کامل دارد. این کار به یک سرویس تعمیر لوازم خانگی ماهر نیاز دارد یا می توانید تصمیم بگیرید که کار را دور بزنید و بدون یخ ساز زندگی کنید.
مشکلات ترموستات: اگر یخچال یا فریزر شما دمای خنک را حفظ نمی کند، احتمالاً به یک ترموستات جدید نیاز دارید. ترموستات باید دمای ثابتی را در تمام قسمت های غذا و فریزر شما حفظ کند. مشکلات دما ممکن است از موتور فن اواپراتور نیز ناشی شود که هوا را روی کویل ها حرکت می دهد و به مبرد اجازه می دهد گرما را از بین ببرد. اگر نمی توانید برای حفظ دمای خوب به یخچال خود اعتماد کنید، ممکن است آن قطعه نیز نیاز به تعویض داشته باشد.
سیستم های جرقه زنی: اجاق های گاز دارای یک تنظیم جرقه هستند که به شما امکان می دهد گاز را روشن کنید و گرما بدست آورید. اگر اجاق گاز شما مشتعل نمی شود، آتش گیر را تمیز کنید تا مطمئن شوید که توسط باقی مانده مواد غذایی مسدود نشده است. اگر این کار نکرد، با کسی تماس بگیرید تا آن را جایگزین کند. تا زمانی که یک تکنسین مراجعه کند، می توانید اجاق گاز را با استفاده از فندک شومینه روشن کنید.
خرابی پروانه: پروانه فشار آب را در ماشین ظرفشویی شما تنظیم می کند. اگر به نظر می رسد که ظروف شما کثیف تر از زمانی که در ماشین ظرفشویی قرار گرفته اند، باقی می ماند، به احتمال زیاد شما مشکل پروانه دارید. در مراحل پیشرفته، این خرابی منجر به نشت آب در کف شما و داخل موتور می شود که در نهایت باعث مرگ دستگاه شما می شود. وقتی ماشین ظرفشویی شما شروع به شنیدن صدای غرغر شدید می کنید، با یک تکنسین تعمیر تماس بگیرید.
باز کردن قفل درهای مایکروویو: اگر مایکروویو بیش از حد شما دیگر بسته نمی ماند، این یک خطر ایمنی است. در حالی که اجاق های مایکروویو عموماً وسایل ایمن و مطمئنی هستند، اگر درب قفل نشود، از بین می رود. یک تکنسین خدمات، چفت ها را بررسی می کند و آنها را تعویض می کند تا مایکروویو شما دوباره ایمن و مفید باشد.
واشرهای جیغ: اگر ماشین لباسشویی درب جلو یا از بالا هنگام دوچرخه سواری جیغ می کشد، باید با شخصی تماس بگیرید تا تسمه ها را بررسی کند. در غیر این صورت، شما با یک ماشین لباسشویی مرده و هزینه تعمیر بالاتر مواجه خواهید شد. صدای جیغ ممکن است مربوط به برد کنترل الکترونیکی باشد که دمای آب، زمان شستشو و سرعت درام را تنظیم می کند. در صورت عدم موفقیت، باید هزینه تعمیر را با قیمت یک ماشین لباسشویی جدید بسنجید. اغلب، تعویض دستگاه ارزان‌تر است.

برای ارتباط با بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی کلیک کنید.

 

  • ۰۰/۰۸/۲۲
  • TERMINATOR SE

نظرات (۱)

  • معرفی سیونت
  • با سلام و عرض احترام.

    سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و ثبت فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

    منتظر حضورتان هستیم.

    https://savenet.ir

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی