love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

 

 

نشانه هایی که ماشین لباسشویی شما باید توسط یک متخصص بررسی شود
 


آیا با ماشین لباسشویی خود مشکل داشته اید؟ مشکلات رایج زیادی وجود دارد که می تواند منجر به خرابی ماشین لباسشویی شود. گاهی اوقات ممکن است بتوانید خودتان تعمیرات ساده ای انجام دهید، اما در موارد دیگر احتمالاً به نفع شماست که از یک متخصص برای انجام این کار دعوت کنید.

در اینجا فقط چند مورد از علائمی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است برای انجام برخی تعمیرات ماشین لباسشویی خود نیاز به تماس با یک تعمیرکار قابل اعتماد لوازم خانگی در سنت پیترز، MO داشته باشید:

پر نشدن آب در درام: اگر آب وارد درام نشود یا به اندازه کافی آن را پر نکند، دلایل بالقوه مختلفی وجود دارد. این می تواند چیزی به سادگی پیچ خوردگی در شیلنگ باشد که باید باز شود، یا گرفتگی فیلتر یا دریچه ورودی آب. اما ممکن است مشکلات مکانیکی نیز وجود داشته باشد که باعث تاخیر در چرخه شود. اگر راه حل های ساده مشکل را برطرف نکرد، باید با یک متخصص تماس بگیرید تا دستگاه را بررسی کند.
صداهای بلند زیاد: اگر متوجه سر و صدای بیش از حد از دستگاه شده اید، یا هر نوع صدای عجیبی را که معمولاً فراتر از زمزمه معمول نمی شنوید، متوجه شده اید، چندین مشکل بالقوه وجود دارد که می توانید بررسی کنید. ابتدا بررسی کنید و ببینید که آیا واشر در تعادل نیست. می‌توانید لباس‌هایتان را دوباره مرتب کنید تا توزیع یکنواخت‌تر داشته باشند، یا یک لیوان زیر ماشین لباسشویی قرار دهید تا سطح آن‌ها به سطح برسد. اگر این کار نکرد، دستگاه شما ممکن است دارای یک درام یا پایه موتور شل باشد. برای رسیدگی به این مشکل باید با یک سرویس تعمیر تماس بگیرید، زیرا دسترسی به مناطق مورد نیاز برای انجام تعمیرات می تواند یک چالش باشد.
چرخاندن درام: اگر درام ماشین لباسشویی نمی چرخد، ممکن است مشکل از تسمه یا سوئیچ درب باشد. شاید بتوانید خودتان تسمه را تعویض کنید، اما سوئیچ درب برای شما بسیار چالش برانگیز است که بدون آموزش و ابزار مناسب آن را انجام دهید.
مشکلات الکتریکی: اگر دلیلی برای این باور دارید که مشکل الکتریکی در تجهیزات وجود دارد، این کاملاً کاری است که باید آن را به یک متخصص بسپارید. اگر آموزش یا دانش مناسب برای این کار ندارید، انجام هر کاری که شامل اجزای الکتریکی باشد به طور بالقوه می تواند خطرناک باشد. کار الکتریکی نامرغوب می تواند منجر به آسیب جدی به سیستم یا خطر آتش سوزی شود.
ماندن آب در درام: اگر پس از اتمام چرخه لباسشویی، آب در درام باقی بماند، این یک مشکل است. ممکن است چیزی به سادگی درهم پیچیده شدن لباس و مسدود شدن پمپ باشد، یا ممکن است شلنگ تخلیه گرفتگی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است مشکل از خود پمپ آب باشد و باید توسط یک متخصص بررسی شود.

تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک

  • ۰۰/۰۸/۲۲
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی