love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰


نحوه تمیز کردن و نگهداری ماشین ظرفشویی
 
آیا ماشین ظرفشویی در خانه خود دارید؟ اگر امیدوارید در آینده از راحتی آن بهره مند شوید، مهم است که تلاش کنید تا آن را تمیز و به خوبی نگهداری کنید. با حفظ مراقبت های معمول ماشین ظرفشویی، امیدواریم این دستگاه برای سال های زیادی در شرایط خوبی قرار گیرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند ماشین ظرفشویی خود را به بهترین نحو کار کند تا بتوانید از پرداخت هزینه تعمیرات گران قیمت و غیر ضروری لوازم خانگی در سنت پیترز، MO جلوگیری کنید:

تکه های غذا را بشویید: ما نمی گوییم که قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی باید آنها را بشویید، اما حداقل باید تکه های غذا و سایر تکه های غذا را از بشقاب خود جدا کنید تا بتوانید از تجمع ذرات در ظرف خود جلوگیری کنید. ماشین ظرفشویی بعد از چرخه این کار از ایجاد گرفتگی و سایر مشکلات مکانیکی در دستگاه جلوگیری می کند.
قبل از شروع چرخه خود، آب داغ بزنید: قبل از اینکه ماشین ظرفشویی را روشن کنید، مقداری آب داغ در شیر آب بریزید. این اطمینان حاصل می کند که اولین چرخه پر شدن ماشین ظرفشویی شما به جای آب سرد، آب گرم خواهد بود، که به ویژه در طول زمستان مهم است، زیرا در غیر این صورت گرم شدن آب شما بیشتر طول می کشد.
بیش از حد در ماشین ظرفشویی قرار ندهید: بارگذاری بیش از حد ماشین ظرفشویی یکی از رایج ترین کارهایی است که مردم انجام می دهند که در واقع می تواند به دستگاه آسیب برساند. اگر مجبور هستید چند قطعه را با دست بشویید یا چندین بار کوچکتر انجام دهید، بسیار بهتر است. اگر چیزها را خیلی محکم در بسته بندی کنید، تمیز کردن همه اقلام را برای شما دشوار می کند. این نه تنها کیفیت هر شستشو را کاهش نمی دهد، بلکه می تواند باعث شود که ذرات غذا در ماشین لباسشویی باقی بماند.
یک ماشین ظرفشویی خالی را با سرکه روشن کنید: یکی از راه های خوب برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی این است که یک ظرف خالی را با یک فنجان سرکه سفید در ته آن قرار دهید. یک چرخه معمولی را اجرا کنید، و این به شما کمک می کند تا ذرات غذای قدیمی را تمیز کنید و در عین حال داخل دستگاه را به طور کلی تازه کنید.
تمیز کردن تله را فراموش نکنید: تله ماشین ظرفشویی معمولاً زیر سمپاش پایینی قرار دارد. در داخل تله، شما تمایل به پیدا کردن تکه‌های غذایی دارید که از مجرای فاضلاب خارج نمی‌شوند، و احتمالاً برخی از موهای حیوان خانگی و سایر زباله‌ها. مطمئن شوید که هر از چند گاهی این تله را تمیز کنید تا بتوانید ماشین ظرفشویی را تا حد امکان کارآمد نگه دارید.
مهر و موم ها را تمیز کنید: ماشین ظرفشویی شروع به ایجاد کمی لکه در اطراف واشرهای لاستیکی درها و اطراف درب صابون می کند. اطمینان حاصل کنید که آنها را در طول فرآیندهای تمیز کردن خود فراموش نکنید تا بتوانید سطح کلی آلودگی در ماشین ظرفشویی خود را تحت کنترل نگه دارید.

 

 

ارتباط با بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی

  • ۰۰/۰۸/۲۳
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی