love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

 

 

 

چگونه مایکروویو خود را در بهترین حالت نگه داریم
 


مایکروویو شما احتمالاً یکی از وسایلی است که در خانه شما بیشترین استفاده را دارد. با این حال، مردم اغلب به مراقبت یا نگهداری از مایکروویو خود فکر نمی کنند، به این معنی که اگر مراقب نباشید، طول عمر دستگاه به خطر می افتد.

همانطور که گفته شد، برای حفظ شکل عالی مایکروویو نیازی به مقدار زیادی نیست. فقط چند کار تعمیر و نگهداری مداوم می تواند سال ها به طول عمر آن اضافه کند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند نکته از شرکت ما متخصص در تعمیر لوازم خانگی در سنت پیترز، MO در مورد نحوه نگهداری مایکروویو خود در بهترین شرایط ارائه شده است.

تمیزش کن!

به خاطر خدا، مایکروویو خود را تمیز نگه دارید! تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مردم هرگز مایکروویو خود را نمی شویید. پاشیده شدن مواد غذایی و مایعات داخل دستگاه نه تنها شروع به منزجر شدن می کند، بلکه می تواند به برخی از اجزای مایکروویو آسیب برساند، اگر فقط در آنجا رها شوند. شما باید بتوانید به راحتی اکثر غذاها و مایعات را با مخلوطی ساده از صابون و آب گرم پاک کنید، اما در صورت تمایل می توانید محصولات تمیز کننده مخصوص مایکروویو را نیز خریداری کنید.

اگر به نقاطی برخورد کردید که کمی سخت‌تر هستند، می‌توانید یک فنجان آب را به مدت 60 تا 90 ثانیه در داخل مایکروویو گرم کنید تا مقداری رطوبت ایجاد شود که به از بین بردن کثیفی برای تمیز کردن آن کمک می‌کند.

با استفاده از بشقاب ها، پوشش های مایکروویو، حوله های کاغذی یا کاغذ مومی برای پوشاندن ظروف در حین گرم شدن از این نشت ها جلوگیری کنید.

مطمئن شوید که فقط از ظروف قابل استفاده در مایکروویو استفاده می کنید

در مورد چیزهایی که در مایکروویو خود قرار می دهید بسیار مراقب باشید. برخی از مواد هستند که در مایکروویو ایمن نیستند و اگر آنها را در مایکروویو خود قرار دهید ممکن است باعث آتش سوزی یا انفجار شوند. هرگز و هرگز هیچ ورق فلزی یا آلومینیومی را داخل مایکروویو یا ظروفی با لهجه های طلایی یا نقره ای قرار ندهید. با اکثر سرامیک‌ها، شیشه‌ها و پلاستیک‌ها خوب عمل می‌کنید، اگرچه حتی در این موارد هنوز هم ایده خوبی است که به دنبال برچسبی باشید که نشان دهد آن را در مایکروویو ایمن است.

از زمان های از پیش برنامه ریزی شده استفاده کنید

اکثر مردم به ندرت از زمان های پخت و پز از پیش برنامه ریزی شده استفاده می کنند، اما این زمان ها به گونه ای طراحی شده اند که از مایکروویو تا حد امکان کارآمد استفاده کنند تا بتوانید اتلاف انرژی را به حداقل برسانید. این از پیش تنظیم‌ها را امتحان کنید، ممکن است متوجه شوید که غذا بهتر بیرون می‌آید، و انجام این کار به شما کمک می‌کند از برخی مشکلات مزاحم دیگر مایکروویو جلوگیری کنید.

آن را بیش از حد بارگذاری نکنید

مایکروویو شما ظرفیت وزنی خواهد داشت. در بیشتر مواقع نباید نگران این موضوع باشید، زیرا اکثر غذاها و ظروف بسیار کمتر از این ظرفیت وزنی هستند، اما اگر اقلام یخ زده بزرگتر یا ظروف سنگین را در مایکروویو می‌زنید، مطمئن شوید که زیر آن وزن قرار دارند. ظرفیت، که معمولاً روی درب مایکروویو چاپ می شود (در غیر این صورت آن را در کتابچه راهنمای مالک یا آنلاین خواهید یافت).

برای اطلاعات بیشتر در مورد حفظ شکل عالی مایکروویو خود، با تیم تعمیر لوازم خانگی  تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات برای تعمیر لوازم خانگی در سنت پیترز، MO تعیین کنید.

 

 

 

  • ۰۰/۰۸/۲۴
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی