love is nice

love is nice

love is nice

love is nice

  • ۰
  • ۰

قیمت شیشه رفلکس ، خرید شیشه رفلکس از بهترین برند ها

 

شیشه رفلکس
شیشه رفلکس شیشه‌ای است که یک طرف آینه و طرف دیگر آن شیشه رنگی می‌باشد. برای تهیه شیشه رفلکس از آلیاژ و فلزهایی استفاده می‌شود که وجود این آلیاژ و فلزها، خواص شیشه و رنگ آن را تغییر می‌دهد و بر میزان بازتاب نور از شیشه تأثیرگذار است. شیشه رفلکس در طول روز به سبب بازتاب نور و حالت آینه‌ای که دارد مانع از این می‌شود که داخل منزل از بیرون مشاهده شود. ولی در طول شب این حالت برعکس است و از داخل، فضای بیرون قابل مشاهده نیست. از مزایای مهم شیشه رفلکس حفظ حریم خصوصی منزل است که از بیرون دید ندارد. در واقع چون نور داخل در مقایسه با نور خارج کم است و نور بسیار کمی به بیرون از پنجره می‌رسد، شخصی که در بیرون است قادر نیست داخل ساختمان را ببیند. شیشه رفلکس از پرکاربردترین شیشه ساختمان است و ظاهری زیبا را به وجود می‌آورد. این شیشه در انواع رنگ‌های سبز، صورتی، آبی، طلایی، دودی، نقره‌ای، قهوه‌ای و ... در بازار موجود است. 
تفاوت مهم شیشه رفلکس با شیشه معمولی در میزان بازتاب نور و دید از دو طرف شیشه است. این نوع شیشه به سبب دارابودن خاصیت انعکاسی، مقداری از نور خورشید را بازتاب می‌کند و در تابستان از گرم‌شدن زیاد دمای داخل ساختمان کاسته می‌شود. از انواع شیشه رفلکس در فضاهای داخلی و خارجی مانند نمای ساختمان، راهروهای ورودی ساختمان، در آزمایشگاه‌های شیمی و بیولوژی و ... استفاده می‌شود. با استفاده از شیشه رفلکس، میزان ورود اشعه رادیواکتیو و حرارت کاهش پیدا می‌کند. 

 

راهنمای خرید شیشه رفلکس

اولین نکته در زمان خرید شیشه رفلکس توجه به کیفیت آن است. شیشه رفلکس رنگ‌های متنوعی دارد و توصیه می‌شود برای خرید شیشه رفلکس با انواع رنگ‌ها و ویژگی‌های هر یک آشنا بود. دقت و انتخاب رنگ در زمان خرید شیشه اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا شیشه رفلکس مقدار زیادی از نور را برگشت می‌دهد و مقدار برگشت نور برحسب رنگ‌های شیشه است. اگر قصد بر این است درجه بازتاب نور بالا باشد، بهتر است زمان خرید شیشه رفلکس، درصدهای بالا مانند شیشه رفلکس صورتی یا برنز را انتخاب کرد. هنگام خرید شیشه رفلکس بهتر است برای فضاهای مسکونی، رنگ دودی و برای ساختمان‌های بلند اداری، رنگ آبی آن تهیه شود.

   

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رفلکس

عوامل متفاوتی بر قیمت شیشه رفلکس تأثیر دارد و سبب تغییر قیمت می‌شود. نخستین عامل مهم در تفاوت قیمت این شیشه، تنوع رنگ آن است که با توجه به انتخاب رنگ، قیمت شیشه رفلکس متغیر است. برای نمونه شیشه رفلکس طلایی و نقره‌ای در مقایسه با دیگر رنگ‌ها، از قیمت بالایی برخوردار است. قیمت شیشه رفلکس بر اساس ساختار و ضخامت آن متفاوت است. 
جنس و ابعاد شیشه رفلکس بر قیمت این محصول نیز تأثیر می‌گذارد. سکوریت‌، تک‌جداره و دوجداره بودن شیشه، موجب تغییر قیمت شیشه رفلکس می‌شود. شیشه رفلکس دوجداره که با گاز آرگون پر شده است، قیمت بالایی دارد و جداگانه بر اساس مترمربع حساب می‌شود. به طور کلی نوسانات قیمت و عدم ثبات آن در کشور بر روند قیمت شیشه رفلکس تأثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

براییی اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

  • ۰۰/۱۲/۰۳
  • TERMINATOR SE

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی